۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۵۸۶۳۴۰
رییس شورای تبلیغات اسلامی استان تهران خبر داد؛

انتشار کتاب "ورامین از دیروز تا امروز"

کتاب "ورامین از دیروز تا امروز" با تدوین دستاوردهای نظام اسلامی در بخش های مختلف دیار ۱۵ خرداد به قلم سید محمد حسن محمودی تدوین شد و به چاپ رسید.
سید محسن محمودی ورامین

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از انتشار کتاب "ورامین از دیروز تا امروز" به همت ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان ورامین خبر داد.

وی در این باره اظهار داشت: در این کتاب، دستاوردهای نظام اسلامی در بخش های مختلف دیار 15 خرداد به قلم سید محمد حسن محمودی تدوین شده است.

امام جمعه موقت ورامین افزود: کتاب ورامین در قالب 18 بخش مهم نظیر حوزه ارتباطات، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، نظم و امنیت، صنعت و تولید، کار و تأمین اجتماعی، احسان و نیکوکاری، نیرو، فعالیت های دینی و انقلابی، حمل و نقل عمومی، حوزه روستایی، ایثار و شهادت، مدیریت شهری، فرهنگ و هنر، کشاورزی، علم و تحقیقات، بهداشت و درمان و راه و مسکن تدوین شده است.

مدیر مسؤول نشریه فرهنگ اسلام بیان کرد: در این اثر تلاش شده است تا به صورت آمار و ارقام، وضعیت ورامین در پیش از انقلاب اسلامی و پس از پیروزی انقلاب اسلامی مقایسه شوند.

وی ادامه داد: بدون تردید این اثر می تواند در حوزه معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان دشت ورامین مفید باشد و راهنمای خوبی برای سخنرانان و اساتید دانشگاهی، فرهنگیان، روحانیون و مبلغین باشد.

حجت الاسلام محمودی اظهار داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید دستاوردهای نظام اسلامی در هر منطقه جمع آوری و منتشر شود و در قالب نمایشگاه به مردم عرضه گردد.

وی افزود: بیش از 60 میلیون نفر از جمعیت کشور، دوران انقلاب و قبل آن را ندیده اند و باید در این حوزه روشنگری لازم صورت گیرد تا نسل جوان ما از خدمات نظام اسلامی در حوزه های مختلف مطلع شوند.

امام جمعه موقت ورامین در پایان ابراز کرد: جمع آوری دستاوردهای نظام اسلامی در هر یک از مناطق و شهرستان های استان تهران در حال پیگیری است که امیدواریم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدم های مؤثری در این حوزه برداشته شود.

گفتنی است کتاب "ورامین از دیروز تا امروز" در تیراژ 1000 نسخه و با قیمت 6 هزار تومان از سوی انتشارات اندیشه زرین روانه بازار نشر شد./804/ت303/ب1

ارسال نظرات