۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۸۱۹۳۴
ابدالی پور:

مسجد سنگر بصیرت بخشی و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان است

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به رویکرد کانون مساجد در جذب حداکثری نسل نو به مساجد گفت: مسجد سنگر بصیرت بخشی و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان است.
کانون مساجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز با گرامیداشت سالروز سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با کانون های فرهنگی هنری مساجد در جمع کارکنان این نهاد گفت: مهم ترین رویکرد کانون مساجد جذب حداکثری نسل جوان و تربیت نسلی انقلابی است.

وی  بر ضرورت احیای کارکردهای مساجد تأکید کرد و افزود: مسجد سنگر بصیرت بخشی و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان است.

ابدالی پور اظهار داشت: همواره تلاش می شود در کانون مساجد با همکاری دیگر نهادها کارکردهای مسجد محور احیا شود و اقدامات مؤثری در جهت تبیین و ترویج ارزش های دینی برداشته می شود.

وی در ادامه حضور جوانان در کانون های فرهنگی هنری مساجد را فرصتی مناسب برای فراهم ساختن تقویت آموزه های دینی عنوان کرد و گفت: تبیین و تقویت آموزه های دینی راه خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمنان و مصون سازی نسل جوان در برابر آسیب های اجتماعی است.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به راه اندازی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در بیشتر مناطق شهری و روستایی بیان کرد: بیش از 60 درصد از کانون ها در مساجد روستاهای استان راه اندازی شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در مراکز دانشگاهی، مصلی ها، مراکز نظامی و زندان ها فعال شده است.

ابدالی پور شناسایی ظرفیت کانون مساجد را امری مهم در زمینه توسعه و گسترش کانون مساجد در مناطق شهری و روستایی است./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات