۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۵۸۱۷۲۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

استفاده از ظرفیت تبلیغی بیش از ۱۰۰ مبلغ در پیاده روی اربعین

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام مبلغان خواهر و برادر به موکب های داخل استان و خارج از استان در اربعین حسینی خبر داد و گفت: در این راستا از ظرفیت تبلیغی بیش از ۱۰۰ مبلغ بهره مند خواهیم شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در نشست دومین جلسه کمیته فرهنگی ستاد اربعین در استان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۰ موکب در استان و خارج از استان داشته ایم، گفت: امسال نیز به همین تعداد خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 100 مبلغ در موکب های لرستان فعالیت داشتند، افزود: امسال اعزام مبلغان خواهر نسبت به سال گذشته بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام مهدوی اظهار داشت: برنامه ما در راستای اعزام مبلغان به موکب ها این است که در همه موکب های خارج از استان، در کربلا و نجف نیز روحانی مستقر داشته باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای اعزام مبلغان و حضور مبلغ، روحانی و مداح در موکب های داخل استان لرستان نیز مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان پیاده روی اربعین را حرکتی مردمی خواند و گفت: حضو مردم در مراسم پیاده روی اربعین نمایشی عظیم از سوی مردم علاقه مند به خاندان عصمت و طهارت است.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به جنبه فرهنگی پیاده روی اربعین حسینی ابراز کرد: در راستای تبیین فلسفه این راهپیمایی، استفاده و بهره مندی از این حرکت عظیم باید برنامه ریزی داشته و اقدامات مؤثری انجام دهیم.

حجت الاسلام مهدوی بر ضرورت تقویت بعد فرهنگی در مراسم پیاده روی اربعین حسینی تأکید کرد و گفت: امید است با استفاده از ظرفیت مبلغان، روحانیان و مداحان بتوان اقدامات ارزشمند و تأثیرگذاری در بعد فرهنگی انجام داد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات