۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۵۷۹۹۲۳
حجت الاسلام شاه جعفری:

اقدام تروریستی اهواز چهره حقیقی آمریکا و عربستان سعودی را نشان داد

معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران تیراندازی و حمله افراد مسلح به انسان‌های بی‌دفاع را نهایت ذلت، پستی و خواری دشمن بیان کرد و گفت: اقدام تروریستی اهواز چهره حقیقی آمریکا و عربستان سعودی را بر جهانیان نشان داد.
حجت‌الاسلام غلامرضا شاه جعفری، معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران

حجت الاسلام شاه جعفری معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با ابراز تاسف از حادثه تروریستی اهواز و ابراز همدردی با خانواده شهدای معظم حمله تروریستی، گفت: انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی ایران را به یک ابرقدرت در جهان تبدیل کرده است.

وی افزود: امروز ایران یک طرف موازنه قدرت در جهان است، دشمن اصلی ما یعنی آمریکا و اسرائیل می‌دانند که نظام اسلامی ایران روزبه‌روز در حال قدرتمند شدن است و می‌دانند بدون نظرسنجی از ایران کارشان در هیچ جای عالم پیش نخواهد رفت.

حجت الاسلام شاه جعفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی در آستانه جشن 40 سالگی خود قرار دارد، ابراز کرد: در این چهار دهه دشمنان نظام اسلامی به شدت ضعیف شدند و جمهوری اسلامی به شدت قوی شده و در دلهای مردم جا گرفته است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران ادامه داد: جهان به باور دارد که انقلاب اسلامی ایران در عمل و رفتار خود صادق است و هرگز اهل دروغ و تزویر نیست و همانند برخی کشورها هرگز بلوف نمی‌زند، آنان می‌دانند که مردم جانانه پای انقلاب و رهبر معظم انقلاب ایستادند.

وی با اشاره به اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس قدرت اراده و ایثار جوانان و رزمندگان ایران، تحیر و تعجب همه دنیا را برانگیخت، گفت: نگاه اعتقادی مردم ایران به وجود بابرکت ولی فقیه و نائب امام زمان(عج) سبب می‌شد که جوانان کیلومترها موانع دشمن را از سر راه بردارند و در این راه ایستادگی کنند بنابراین جهان بعد از هشت سال دفاع مقدس پی برد قدرت ایران قدرتی است که کسی توان تسخیر و تضعیف آن را ندارد.

حجت الاسلام شاه جعفری با بیان اینکه دشمنان انقلاب در طول این 40 سال با همه توان خود به میدان آمدند تا توان و قدرت نظام اسلامی و روحیه مردم ایران را تضعیف کنند، عنوان کرد: ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سالها درگیر جنگ نظامی بود بعد از آن سالهای متمادی تهاجم و جنگ فرهنگی علیه ملت ایران آغاز شد که تا به امروز هم ادامه دارد، در سالهای اخیر هم جنگ اقتصادی علیه ملت ایران کلید خورد، چندین سال است که رهبر معظم انقلاب مبانی و زیرساخت‌های اقتصاد را بیان می‌‌فرمایند که اگر عملیاتی شود دشمن شکست مفتضحانه‌ای را تجربه خواهد کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران با بیان اینکه دشمن قطعا در جنگ اقتصادی شکست خواهد خورد، اظهار داشت: سالهاست که دشمنان انقلاب آرزوی شکست دادن نظام جمهوری اسلامی را در سر می‌پرورانند و وعده‌های یک ساله، شش ماهه و چند روزه می‌دهند که یک روزی به خیال خود جمهوری اسلامی را به زانو درخواهند آورد.

وی افزود: اما مردم ایران باید بدانند همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند انقلاب اسلامی ایران مقدمه ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) است حضرت امام در بیان دیگری فرمودند: من قسم می‌خورم که اسلام تمام پست‌های کلیدی جهان را تسخیر خواهد کرد این اتفاق خواهد افتاد و کسی یارای مقابله با این انقلاب را ندارد.

حجت الاسلام شاه جعفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی برحق و در مسیر برپایی اسلام و زمینه‌ساز ظهور است، گفت: حضرت ولی‌عصر(عج) به این کشور توجه دارند بنابراین دشمنان انقلاب باید بدانند که آروزی تضعیف نظام اسلامی را قطعا به گور خواهند برد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران حوادث تروریستی اهواز از سوی دشمنان نظام اسلامی را یک تلاش مذبوحانه دانست و عنوان کرد: تیراندازی و حمله کردن افراد مسلح به انسان‌های بی‌دفاع چه ارزشی می‌تواند داشته باشد این اقدام نهایت ذلت، پستی و خواری دشمن است، این آخرین دست و پازدن‌های دشمن را نشان می‌دهد.

وی افزود: آنها می‌دانند که با این گونه اقدامات نیز راه به جایی نخواهند برد و چنین حرکت‌هایی چهره دشمن را منفورتر خواهد کرد، این اقدام تروریستی چهره حقیقی آمریکا و عربستان سعودی را بیش از گذشته به جهانیان شناساند و خود باعث آشکار شدن ضعف آنها است./813/ت302/ب1

ارسال نظرات