۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۵۷۹۸۹۱
عالم اهل سنت كردستان:

سکوت حامیان دروغین حقوق بشر در حادثه اهواز نابخشودنی است

عالم اهل سنت استان كردستان گفت: عملیات تروریستی در اهواز به هیچ وجه قابل قبول و یا توجیه نیست، از این رو همه دیدیم کسانی که از دموکراسی دم می زنند و خود را حامی حقوق بشر می دانند، با سکوت معنادارشان، چهره پلید و غیرانسانی خویش را نشان دادند.
ماموستا راستی

ماموستا محمدامین راستی عام اهل سنت کردستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جنایت تروریست ها و حامیان آنها در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، گفت: جنایت ننگین تروریست ها و جریان های منحرف صهیونیستی علیه مردم اهواز، بار دیگر چهره تروریسم جهانی را عیان ساخت.

عالم اهل سنت استان کردستان خاطرنشان کرد: همه می دانیم و تاریخ ثابت کرده است که علمیات تروریستی در اهواز و شهادت تعدادی از فرزندان این مرز و بوم اولین و آخرین توطئه های دشمنان نظام نبود و نیست، از این رو به زودی چهره پلید دشمنان انقلاب و حامیان این عمل ننگین مشخص می شود.

ماموستا راستی با اشاره به اینکه جنایت روز شنبه در اهواز نشان دهده تزلزل و اضمحلال تروریسم و حامیان آنان است، گفت: عملیات تروریستی در اهواز به هیچ وجه قابل قبول و یا توجیه نیست، بنابراین همه دیدیم کسانی که از دموکراسی دم می زنند و خود را حامی حقوق بشر می دانند، با سکوت معنادارشان، چهره پلید و غیرانسانی خویش را نشان دادند.

وی اظهار داشت: با این وجود باید بانیان، حامیان و دست های پشت پرده جنایت ضدبشری اهواز بدانند که فرزندان این انقلاب به زودی تقاص خون شهدای این حادثه و اقدام غیرانسانی را خواهند گرفت.

ماموستا راستی ادامه داد: دشمنان نظام و حامیان تروریسم به گمان خود با این اقدامات کور و غیرانسانی خویش، بستر ناامنی در کشورهای اسلامی، به ویژه ایران را مهیا می سازند، در حالی که عملیات تروریست های تکفیری ـ صهیونیستی در اهواز زمینه اتحاد و وحدت بیشتر اقوام و مذاهب را در کشور بیشتر از پیش خواهد کرد./۹۷۹/ت303/ب1

ارسال نظرات