۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۵۷۷۵۲۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

آمران به معروف حافظان دین و شریعت هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان از آمران به معروف و ناهیان منکر به عنوان حافظان دین و شریعت یادکرد و گفت: حضور آمران به معروف و ناهیان منکر موجب جلوگیری از فساد است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز در دیدار با آمران به معروف و ناهیان از منکر که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: اگر بنا بود به اینکه با زیاده خواهی عده ای موجب شود آمران به معروف و ناهیان از منکر از کار خود دست بکشند، باید پیامبران الهی صحنه را خالی می کردند و امام حسین(ع) قیام نمی کرد.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) درس آزادگی، شرافت، کرامت و ایستادگی به ما داد، افزود: امام حسین(ع) می فرمودند من به دنبال عیش و نوش و ظلم نیستم من برای اصلاح جامعه آمده ام.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امروز تداوم انقلاب اسلامی به آمران به معروف و ناهیان از منکر است، اظهار داشت: زبان شما آمران به معروف زبان خدا، کلام شما کلام خدا و قدم شما قدم خدا است.

وی خطاب به آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: شما سخن حق می گویید و دنبال اجرای حکم الهی هستید، شما فتنه ای که سرچشمه آن آل سعود و انگلیس بود را خاموش کردید، ما مظلوم هستیم اما مقاوم و قدرتمند هستیم در راه اهدافمان ایستاده ایم و بر پیمانی که با خدا بسته ایم استوار هستیم.

حضور آمران به معروف و ناهیان از منکر موجب جلوگیری از فساد است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز تلاش شما تهاجم فرهنگی دشمن را که رهبری از آن به عنوان جنگ و تهاجم فرهنگی یاد کرد را از بین برد، این جنگ فرهنگی با امر به معروف و نهی از منکر از بین رفت.

وی با بیان اینکه حضور آمران به معروف و ناهیان از منکر موجب جلوگیری از فساد است، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر به معنای بی تفاوت نبودن نسبت به سرنوشت جامعه است، امروز سرنوشت ما به انقلاب و ولایت بستگی دارد.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر اینکه ولایت ستیزان به وسیله ولایتمداران باید سرجای خود بنشینند، افزود: ما در راه ولایت ایستاده ایم و پشت ولایت را خالی نمی کنیم و بر میثاقی که با ولایت بسته ایم استواریم، این معنای امربه معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اینکه امیرالمؤمنین فرمود: ای مردم امربه معروف و نهی از منکر را ترک نکنید چراکه ترک امربه معروف موجب می شود اشرار بر شما مسلط شوند، خاطرنشان کرد: مدافعان حرم جلوی داعش ایستادند تا ناموس ما در امان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی امر به معروف را مدافع ارزش ها و ایستادگی بر حق عنوان کرد و گفت: هرگز حق نمی تواند لباس باطل بپوشد و باطل نمی تواند لباس حق بپوشد.

وی در ادامه اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر مفهومش این است که مؤمن ضعیف و خار نیست، مؤمن قوی است، عزت نفس خود را حفظ می کند و  زیر بار ذلت نمی رود.

عاشورا تجلی امربه معروف و نهی از منکر است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه ما همیشه در صحنه های انقلاب و دین حاضر هستیم، یادآور شد: عاشورا تجلی امربه معروف و نهی از منکر است و مردم همیشه در صحنه های انقلاب حاضر هستند و صحنه را ترک نمی کنند و دین را به دنیا نمی فروشند.

وی عنوان کرد: آمران به معروف حافظان دین و شریعت هستند و در راه خدا ایستادگی می کنند، وظیفه ما این است که صحنه را ترک نکنیم خدا ما را یاری می کند و پشتیبان ما است./9451//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات