۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۵۷۶۳۵۴
مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان تهران:

مبلغان با تبلیغ اسلام ناب نظام محاسباتی دشمن را برهم بزنند

حجت الاسلام والمسلمین نوری زاده با تاکید بر اینکه روحانیان و مبلغان باید مبلغ اسلام ناب انقلابی باشند، گفت: مبلغان باید با تبلیغ اسلام انقلابی نظام محاسباتی دشمن را بهم بریزند.
نوری زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نوری زاده مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان تهران، امروز در سومین همایش غدیر با محور بزرگداشت علامه سید عبدالحسین شرف الدین عاملی که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، گفت: اگر مجاهدت‌های علمی و معرفتی بزرگان، علما و مراجع شیعی در اثبات حقانیت اهل بیت(ع) و شیعه نبود الان معلوم نبود ما جزء متمسکان به اهل بیت(ع) بودیم یا خیر.

وی افزود: ما نیز امروز در شبکه تبلیغی باید همه هم و غم خودمان را صرف این تمسک جستن کنیم تا مردم را به بودن در خط امام و ولایت تشویق کنیم.

حجت الاسلام نوری زاده بیان داشت: کسانی که بخشی از عمر خودشان را صرف شناخت و معرفی ولایت می‌کنند این افراد نیز در زمره انسان‌های سخاوتمند قرار می‌گیرند و این بذلی بزرگ نزد خداوند است.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان تهران درباره روحانی مستقر در استان تهران، گفت: هم اکنون ما 195 نفر روحانی مستقر در شبکه تبلیغی داریم که به صورت پاره وقت، خود استقرار و دائمی در خدمتشان هستیم. برنامه‌های روحانی مستقر شامل سخنرانی، مشاوره، برنامه‌های مناسبتی و تبلیغی و اقامه نماز است که به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: ماه محرم و صفر بهار فعالیت‌های تبلیغی است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود. امروز هجمه‌های دشمن همه در  راستای ضربه زدن به انقلاب طراحی شده است و امروز با توجه به جنگ تمام عیار فرهنگی می‌طلبد مبلغان و روحانیون در عرصه جهاد کبیر که مروبط به فعالیت‌های فرهنگی می‌شود نهایت سعی و تلاش خودشان را به کار گیرند و با هجمه‌های دشمن مقابله کنند.

حجت الاسلام نوری زاده با تاکید براینکه روحانیون و مبلغان باید مبلغ اسلام ناب انقلابی باشند، گفت: مبلغان باید با تبلیغ اسلام انقلابی نظام محاسباتی دشمن را بهم بریزند.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: مبلغان در امور تبلیغی باید به برخی امور مانند تحکیم بنیان خانواده، کاهش آسیب‌های اجتماعی، تشویق مردم به برگزاری ازدواج‌های آسان، تشویق مردم به استفاده از کالای ایران، هشدار نفوذ دشمنان و غیره توجه ویژه داشته باشد./813/پ202/ب1

ارسال نظرات