۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۵۷۴۳۱۰
معاون فرهنگی اوقاف لرستان خبر داد؛

بقاع متبرکه لرستان میزبان برنامه های دهه ولایت

معاون فرهنگی اوقاف لرستان از برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت به میزبانی بقاع متبرکه خبر داد و گفت: این مراسم در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود.
معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ویژه برنامه های دهه کرامت به میزبانی بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود.

غدیر نماد حقانیت اسلام ناب محمدی است

معاون فرهنگی اوقاف لرستان با بیان اینکه غدیر از بزرگترین شعائر الهی و نماد حقانیت اسلام ناب محمدی است، افزود: از ظرفیت مبلغان در راستای تبیین فرهنگ غدیر در جامعه استفاده می شود.  

وی با اشاره به حضور مستمر مبلغان بومی در بقاع متبرکه افزود: ویژه برنامه های دهه ولایت نیز با حضور مبلغان در جمع زائران برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس زاده با بیان اینکه برنامه های دهه ولایت با محوریت«ولایت علوی، اکمال دین نبوی» برگزار می شوند، اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه ها تبیین و ترویج فرهنگ غدیر در جامعه به ویژه بین نسل جوان است.

وی در ادامه یادآور شد: در برگزاری این برنامه ها مبلغان اعزامی به سؤالات و شبهات مخاطبان پاسخ می دهند و در این راستا از ظرفیت مبلغان بومی استان و غیر بومی استفاده می شود.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان گفت: محافل انس با قرآن، گفتمان دینی با محوریت غدیر و ولایت، خطبه خوانی غدیر، تجلیل از سادات، قرائت میثاق نامه عقد اخوت و مسابقات فرهنگی غدیر در قالب برنامه های دهه ولایت در بقاع متبرکه برگزار می شود./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات