۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۵۷۳۴۶۴
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

فعالیت تبلیغی ۱۵۶ طلبه مبلغ در استان لرستان

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به فعالیت تبلیغی طلبه ها در استان گفت: ۱۵۶ طلبه در قالب طرح هجرت، بینات و طرح نسیم رحمت فعالیت دارند.
فعالیت مبلغان در مناطق محروم

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به فعالیت تبلیغی مبلغان در استان اشاره کرد و بیان داشت: طلاب مبلغ در لرستان در قالب طرح های تبلیغی طرح هجرت، بینات و طرح نسیم رحمت فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه ایام تابستان حجم درس های حوزه پایین است، طلاب می توانند در این ایام از فرصت هایی که در اختیار دارند، در راستای ارتقای سطح علمی و تقویت فعالیت های تبلیغی بهره مند شوند، افزود: با مطالعه آزاد و تقویت پایه های علمی خود می توان شاهد رشد علمی طلاب بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به سنگینی دروس طلبه ها در طول که کمتر فرصت برای فعالیت در عرصه تبلیغ برای آنان فراهم می شود، طلاب در این ایام که حجم دروس آنان کمتر است، می توانند درعرصه تبلیغ حضوری چشمگیر و فعالیتی منسجم داشته باشند.

وی با اشاره به گسترش هجمه های فرهنگی و تلاش دشمن برای ضربه زدن به باور و اعتقادات جوانان اظهار داشت: حضور مبلغان بین مردم به ویژه نسل جوان خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان است.

حجت الاسلام ولی پور در ادامه با اشاره به ضرورت حضور مبلغان در مناطق روستایی و محروم خاطرنشان کرد: در ایام تابستان می توان با استفاده از فرصت های تبلیغی می توان از ظرفیت مبلغان و طلاب برای بصیرت بخشی و روشنگری در این مناطق بهره مند شد.

وی با اشاره به اینکه بهترین فرصت برای استفاده از ظرفیت تبلیغی طلاب پایگاه های اوقات فراغت است، اظهار داشت: با توجه به حضور جوانان و نوجوانان در پایگاه های اوقات فراغت می توان از ظرفیت طلاب مبلغ در پایگاه ها برای تبلیغ چهره به چهره و تقویت باور و اعتقادات جوانان بهره مند شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه هم اکنون 156 طلبه مبلغ در استان فعالیت دارند، یادآور شد: از این تعداد 82 طلبه در قالب طرح هجرت، 34 طلبه در طرح بینات و 40 طلبه نیز در قالب طرح نسیم رحمت فعالیت دارند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات