۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۵۷۳۲۱۰
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم:

نقش ارزشمند هوانیروز در صحنه‌های حساس کشور قابل توجه است

امام جمعه تبریز گفت: نقش آفرینی هوانیروز در روزهای سخت نبرد جبهه ها و کمک به آسیب دیدگان حوادث بر هیچ کسی پوشیده نیست.
هوانیروز

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در همایش تجلیل از خانواده‌های شهدا، ایثارگران، رزمندگان و بازنشستگان اظهار داشت: نقش آفرینی هوانیروز در روزهای سخت نبرد جبهه ها و کمک به آسیب دیدگان حوادث بر هیچ کسی پوشیده نیست و صدای هلی کوپترهای آنها همیشه قوت قلب ملت همیشه قهرمان ایران بوده است.

وی با بیان این‌که هوانیروز نه تنها در دوران دفاع مقدس نقش بسیار ارزشمندی داشته، بلکه در مواقع بحران نیز اولین گروهی بوده که در محل حادثه حضور پیدا کرده است، گفت: هلی کوپترهای هوانیروز از لحظه ورود امام نیز در خدمت ایشان بودند تا زمانی که روح ملکوتی آن بزرگوار به خدا پیوست و مردم با تشییعی باشکوه ایشان را به خانه ابدی بدرقه کردند و هوانیروز در آن روز تاریخی هم نقش آفرین بودند.

امام جمعه تبریز با اشاره به نقش مهم هوانیروز در پیروزی رزمندگان در عملیات مرصاد، گفت: بیرون راندن منافقان و بعثی‌ها از خاک میهن اسلامی در عملیات مرصاد از دیگر اقدامات ارزشمند هوانیروز به شمار می‌آید.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان از زحمات نیروهای فنی و پروازی هوانیروز در جریان زلزله‌ی ورزقان قدردانی کرد.

شایان ذکر است؛ همایش تجلیل از خانواده‌های شهدا، ایثارگران، رزمندگان و بازنشستگان، به همت پایگاه ششم هوانیروز تبریز در سالن همایش “سینما سرباز” برگزار شد./۹۳۵/د103/ب1

ارسال نظرات