۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۵۷۰۰۳۳
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

عملکرد مسؤولان باید مرحمی بر زخم مردم باشد

آیت الله طه محمدی گفت: عملکرد مسؤولان باید مرحمی بر زخم مردم باشد به طور مثال وجود درمانگاه ها در مناطق فقیر نشین بسیار احساس می شود و دوری بیمارستان ها مشکلات زیادی را برای این عزیزان ایجاد کرده است.
 دیدار پیشکسوتان و قهرمانان ورزش باستانی با آیت الله طه محمدی  دیدار پیشکسوتان و قهرمانان ورزش باستانی با آیت الله طه محمدی  دیدار پیشکسوتان و قهرمانان ورزش باستانی با آیت الله طه محمدی  دیدار پیشکسوتان و قهرمانان ورزش باستانی با آیت الله طه محمدی  دیدار پیشکسوتان و قهرمانان ورزش باستانی با آیت الله طه محمدی  دیدار پیشکسوتان و قهرمانان ورزش باستانی با آیت الله طه محمدی  دیدار پیشکسوتان و قهرمانان ورزش باستانی با آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در دیدار با پیشکسوتان و قهرمانان ورزش باستانی همدان با تاکید بر استفاده بر لزوم ترویج ورزش در جامعه گفت: باید بتوانیم با ایجاد موقعیت صحیح ورزش را همگانی کنیم.

وی افزود: در شهر همدان چندین ورزشگاه ساخته شده است که متاسفانه در کل سال به جز دفعات انگشت شمار درب آنها بسته است و این اشتباه است باید مردم را به انجام ورزش باید تشویق کرد.

آیت الله طه محمدی استفاده بجا از بودجه های شهری و استانی را بسیار حیاتی شمرد و گفت: روز قیامت از نحوه هزینه کردن حتی تک ریالی هم از بودجه ها باید جواب گو باشیم.

وی به کتابخانه مرکزی همدان اشاره کرد و افزود: بنده پیشنهاد دادم به جای ساخت این کتاب خانه عظیم که دسترسی به آن سخت است در 40 نقطه شهر 40 کتابخانه تاسیس کنیم که مردم برای استفاده از کتابخانه ها راحت تر باشند.

امام جمعه همدان آشنایی با بهره وری و استفاده صحیح را امری واجب شمرد و تصریح کرد: دریافت بودجه مهم نیست مهم نحوه هزینه و خرج کردن آن است که آیا برای رفاه مردم کاری انجام شده است یا خیر.

وی جانمایی در احداث ساختمان ها و ادارات را فرایندی فراموش شده عنوان کرد و گفت: در مناطق پایین شهر و ضعیف باید تمام نیازهای مردم را مدنظر قرار داد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان ادامه داد: عملکرد مسؤولان باید مرحمی بر زخم این افراد باشد به طور مثال وجود درمانگاه ها در مناطق فقیر نشین بسیار احساس می شود و دوری بیمارستان ها مشکلات زیادی را برای این عزیزان ایجاد کرده است.

وی استفاده از ظرفیت و جاذبه های شهر همدان را یکی از راه های رفع مشکلات شهری دانست و گفت: باید این موضوع به طور اساسی بررسی شود که چرا سرمایه گذاری در همدان رونق کمی دارد و کسی قدم جدی بر نمی دارد.

امام جمعه همدان گفت: نسل جدید ما امروز نیازمند حمایت بزرگتر ها است باید طوری باشد که جوانان این ورزش های باستانی را زنده کنند و فردایی که ما نیستیم آن ها جایگزین ما باشند./979/پ203/ب1

ارسال نظرات