۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۵۶۹۶۱۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

خطرات مواد مخدر برای نوجوانان و جوانان تبیین شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خطرات مواد مخدر باید برای نوجوانان و جوانان تبیین شود، گفت: والدین، معلمان و اساتید باید جمعیتی که غافل هستند را توجیه کنند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار رییس و پرسنل پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی اظهار داشت: مواد مخدر بسیار خطرناک است و جان و مال انسان را تهدید می‌کند.

وی مواد مخدر را از مار و عقرب خطرناک‌تر دانست و گفت: مار تنها جان انسان را می‌گیرد اما مواد مخدر غیرت، ناموس، مال و جان انسان را می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خطرات مواد مخدر باید برای نوجوانان و جوانان تبیین شود، افزود: والدین، معلمان و اساتید باید جمعیتی که غافل هستند را توجیه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: دشمنان در جوامع بشری به دنبال ظلم و ستم و توسعه مواد مخدر هستند و همواره از گزینه های روی میز سخن می گویند؛ آن ها هر کاری را می کنند و تنها کاری که نمی توانند انجام دهند را نمی کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان پایبند به هیچ چیزی نیستند، ادامه داد: آمریکا به هر کشوری که وارد شده، فتنه ایجاد کرده و امروز با ورود آن ها به افغانستان مواد مخدر در این کشور 10 برابر بیشتر شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی خاطرنشان کرد: آمریکا بعد از جنگ جهانی به 50 کشور جهان بر خلاف قانون تجاوز کرده که امروز اوکراین پنجاه و یکمین و یمن نیز پنجاه و دومین کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه موفقیت دشمن در توسعه موادمخدر و نفوذ آن ها در خانواده و زندگی مردم عواقب بسیار خطرناکی دارد، اظهار کرد: بر اساس روایات اگر انسانی به ناحق کشته شود مانند این است که تمام زمین و آسمان خراب شده و همه انسان‌ ها را کشتند./880/پ203/ب1

ارسال نظرات