۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۵۶۷۶۳۷
امام جمعه کرمان:

حمایت مردم ایران از ملت فلسطین همیشگی است

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که اسرائیل یک غده سرطانی در منطقه محسوب می شود، گفت: حمایت مردم ایران از ملت فلسطین ادامه دارد و کسی نمی تواند این اعتقاد را از مردم ایران بگیرد.
امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) با اشاره به سخنی از حضرت علی(ع)، اظهار کرد: انسان باید در تمام صحنه های زندگی به دنبال رضایت خداوند باشد.

وی با اشاره به اینکه انسان در پیشگاه خدا خواسته های خود را مطرح می کند و پاسخی از پروردگار دریافت نمی کند، افزود: گناهان و معصیت هایی که انسانها انجام می دهند جلوی دعا ها را می گیرد.

امام جمعه کرمان با استناد به آیات قرآن تاکید کرد: جبهه حق کم صدا، پر محتوا و سودمند بوده، و موضع باطل بالانشین پرصدا، استفاده از تمام ظرفیت ها، بی محتوا و توخالی هستند.

وی با اشاره به ویژگی های بهشتیان و اراده آهنین آنها افزود: عمل کردن جبهه حق و دوری از تبلیغات بوده مهمترین وظیفه آنها است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به افرادی که در دوران مسؤولیت خود سالم خدمت می کنند، اظهار کرد: کسانی که با سلامت به ماموریت خود می پردازند هبچگاه عمل انجام نداده را با توجیه به مردم تحویل نمی دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان این که رهبر انقلاب توطئه های دشمنان را خنثی کرده است، بیان داشت: ملت ایران هیشه از مردم مظلوم جهان همچون فلسطین حمایت می کند.

وی در پایان با بیان این که اسرائیل یک غده سرطانی در منطقه محسوب می شود، گفت: حمایت مردم ایران از ملت فلسطین ادامه دارد و کسی نمی تواند این اعتقاد را از مردم ایران بگیرد./9707/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات