۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۵۶۷۶۰۶
امام جمعه پردیسان:

شکست امروز رژیم صهیونیستی در فلسطین تأثیر تفکر انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با بیان این‌که امروز رژیم سفاک صهیونیستی در منطقه فلسطین گرفتار شده است و آرامش ندارد، گفت: امروز مردم مظلوم غزه در منطقه‌ای بسیار کوچک و محاصره شده اسراییل را درمانده کرده است و این تأثیر تفکر انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام غفوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حبیت‌الله غفوری، امام جمعه موقت پردیسان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه پردیسان، با اشاره به حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: در راهپیمایی هر ساله روز قدس مردم با اظهار نفرت نسبت به صهیونیسم بین‌الملل و همدستان منطقه‌ای آنها حمایت خود را از مظلومیت مردم فلسطین اعلام می‌کنند، که کار بسیار بزرگی است.

امام جمعه پردیسان با بیان این‌که امام راحل بنیان راهپیمایی روز قدس را پایه ریزی کردند، گفت: این حرکت جهانی در نهایت منجر به آزادی فلسطین عزیز و نابودی قطعی غده سرطانی رژیم صهیونیستی خواهد شد، چراکه هر سال بر تعداد شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت راهبردی منطقه فلسطین برای استکبار جهانی بیان کرد: استکبار جهانی از حدود 70 سال قبل این غده چرکین را در غرب کشورهای اسلامی و آنهم در کشوری که بیت‌المقدس پایتخت آن بوده و قبله اول مسلمانان است، ایجاد کرد تا در منطقه‌ای بسیار راهبردی کل منطقه غرب آسیا را تحت نظارت و کنترل خود در‌آورد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری ادامه داد: انگلیسی‌ها بنیان‌گذار این رژیم جعلی بودند و امروز هم تمام استکبار که در رأس آن آمریکای جنایتکار و اروپای مکار محافظ بی‌چون و چرای منافع این غده سرطانی نامشروع هستند.

وی افزود: با درست کردن هویت جعلی، گروهی بی‌وطن را در کشوری مسلمان مستقر کردند که نتیجه آن از بین بردن آرامش در دیگر کشورها شد، این رژیم منحوس به کدام کشور اطراف خود تجاوز نکرده است، مردم فلسطین را هم یا کشته، یا آواره کرده و یا زندانی و شکنجه کرده‌اند و بعد هم مراکز به اصطلاح مدافع قوانین بین‌المللی کشورها و سازمان‌ها مانند سازمان ملل و شورای امنیت این غده را به رسمیت می‌شناسند و نام و کرسی کشور با اصالت فلسطین را حذف می‌کنند.

امام جمعه پردیسان خاطرنشان کرد: اگر انقلاب اسلامی و مقاومت شکل نمی‌گرفت، ملت‌های مظلوم منطقه بیدار نمی‌شدند و با تفکر انقلاب اسلامی و امام راحل به خودباوری نمی‌رسیدند و در مقابل این جرثومه فساد نمی‌ایستادند، امروز تعداد زیادی از کشورهای منطقه در اشغال آنها بود.

وی درباره هدف از ایجاد داعش تصریح کرد: هدف آنها این بود که آنچه رژیم صهیونیستی به طور مستقیم نتوانسته به آن دست یابد، با جنگ نیابتی این مزدوران نفهم جلاد و با خونریزی بتوانند آن هدف را تأمین کنند و آنچه جلوی همه این افکار و اهداف پلید ایستاد و مانع آنها شد، تفکر انقلاب اسلامی، کربلا، عاشورا و مقاومت در برابر ظلم که همان انتخاب مرگ سرخ به جای زندگی ننگین و ذلت‌بار بود.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری مطرح کرد: امروز مشاهده می‌شود که این رژیم سفاک در منطقه فلسطین گرفتار شده است و آرامشی ندارد، یک دزد، غاصب و کودک کش هیچ‌گاه نباید روی آرامش و امنیت را به خود ببیند، امروز ملت مظلوم غزه در منطقه‌ای بسیار کوچک و محاصره شده اسراییل را درمانده کرده است و این تأثیر تفکر انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این‌که آیا آمریکا فکر می‌کند که با وتوی قطع‌نامه‌های علیه رژیم صهیونیستی می‌تواند امنیت این غده سرطانی را تأمین کند، گفت: اصل شورای امنیت و حق وتو هم از نظر ملت‌های آزاده دنیا یک امر نامشروع است، تمام تلا‌ش‌های قدرت‌های استکباری از جمله آمریکا برای حمایت از این رژیم جعلی است.

امام جمعه پردیسان در پایان نسبت به استکبار جهانی هشدار داد: جهان اسلام خواستار به رأی گذاشتن سرنوشت فلسطین بین تمام ملت و اقوام فلسطین است و اگر زیر بار این حق و خواست مشروع نروند، به یقین بدانند که کشورهای مسلمان و مقاومت اسلامی کشور فلسطین را با قدرت آزاد خواهد کرد./876/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات