۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۵۶۵۷۶۸
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

امنیت آذربایجان را مدیون مجاهدت حجت الاسلام حسنی هستیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: حجت الاسلام والمسلمین حسنی نقش مهم و ارزنده ای در مبارزه با اشرار و ضد انقلاب ها داشت و در واقع امنیت منطقه را مدیون این شخصیت بزرگوار هستیم.
امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام  والمسلمین سیدمهدی قریشی ظهر امروز در آیین تشییع مرحوم حجت الاسلام حسنی امام جمعه سابق ارومیه با بیان اینکه منطقه آذربایجان غربی همواره در طول انقلاب اسلامی تاکنون در خط مقدم نبرد با هجمه های دشمنان بوده و در برهه های مختلف شاهد شرارت گروهک های معناد در این خطه هستیم، اظهار کرد: حجت الاسلام حسنی نقش مهم و ارزنده ای در مبارزه با این شرارت ها داشت و در واقع امنیت منطقه را مدیون این شخصیت بزرگوار هستیم.

حجت الاسلام  والمسلمین قریشی با بیان اینکه شخصیت انقلابی حجت الاسلام حسنی ماندگار خواهد ماند، افزود: هنوز مردم غیور استان رشادت ها و ایستادگی های مرحوم حجت الاسلام حسنی را در سنگر مبارزات انقلابی و دفاع ازحریم قدسی ولایت به خاطر دارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: شجاعت های مرحوم حسنی در مبارزه با طاغوت و ایادی استکبار الگوی بزرگی است که فراموش نخواهد شد.

وی با اشاره به تدفین پیکر مرحوم حسنی در باغ رضوان و کنار یادمان شهید باکری اظهار داشت: بر اساس خواست خانواده این مرحوم و نیز مسؤولان قرار بر این شد که پیکر این عالم فقید در کنار یادمان شهدا تدفین شود تا رشادت های ایشان برای همیشه در یاد و خاطرات باقی مانده و به نسل های آینده منتقل شود.

امام جمعه ارومیه همچنین مردم را به تقوای الهی دعوت کرد و خاطرنشان کرد: بازگشت همه به سوی خداوند است و باید با اعمال صالح خود را آماده ملاقات با خداوند کنیم.

وی از حضور مسؤولان حاضر از استانها و کشورهای همجوار و همچنین مردم شهرستانهای مختلف استان در مراسم تشییع مرحوم حسنی قدردانی کرد و گفت: این حضور نشان داد مردم آذربایجان غربی جایگاه افراد مجاهد، خدوم و انقلابی را ارج نهاده و تکریم و تجلیل می کنند.

گفتنی است، پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی رحلت حجت الاسلام حسنی از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه قرائت شد./936/پ203/ب1

ارسال نظرات