۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۵۶۳۱۶۷
حجت الاسلام غلامی عنوان کرد؛

فعالیت ۳۰۰ مبلغ در لرستان به مناسبت اعیاد شعبانیه

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ۳۰۰ مبلغ خواهر و برادر به مناسبت اعیاد شعبانیه در استان فعالیت تبلیغی دارند.
حجت الاسلام غلامی لرستان

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت مبلغان در مناسبت های مختلف و در طول سال بیان داشت: مبلغان ظرفیتی مناسب در راستای بصیرت بخشی و آگاه سازی جامعه هستند.

وی با اشاره به فعالیت مبلغان در طول سال و به صورت مستمر در مناطق شهری و روستایی افزود: در مناسبت های مختلف افزون بر ظرفیت مبلغان بومی از مبلغان غیر بومی نیز بهره مند می شویم.

حجت الاسلام غلامی در ادامه با گرامی داشت اعیاد شعبانیه عنوان داشت: در این ایام 300 مبلغ به مناطق تبلیغی شهرستان ها و روستاهای استان اعزام شده است.

وی مهم ترین برنامه تبلیغی مبلغان اعزامی را در این ایام با محوریت مهدویت عنوان کرد و گفت: جشن نیمه شعبان در سراسر استان و با حضور هیأت های مذهبی برگزار می شود.

بیش از 100 مسجد لرستان میزبان احیای شب نیمه شعبان هستند

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان به برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان اشاره کرد و یادآور شد: این مراسم با حضور روحانیان و آحاد مردم در بیش از 100 مسجد استان برگزار می شود.

وی حضور روحانیان در برگزاری ویژه برنامه های نیمه شعبان را امری ضروری خواند و ادامه داد: حضور مبلغان در جمع مردم امری مهم برای تبیین ارزش ها و تقویت باورهای دینی آحاد مردم به ویژه نسل جوان است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات