۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۵۶۳۰۲۴
حجت الاسلام غلامی:

روحانیت در تحکیم باورهای دینی و فرهنگ سازی رسالت خطیری بر دوش دارد

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان به نقش روحانیت در جامعه اشاره و عنوان کرد: روحانیت و مبلغان در تتحکیم باورهای دینی مردم، فرهنگ سازی و مصون سازی جامعه در برابر هجمه های فرهنگی دشمن نقش بسزایی دارند.
حجت الاسلام غلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در دیدار با روحانیون مبلغ در شهر خرم آباد گفت: مبلغان در اطلاع رسانی به موقع در زمینه های مختلف، بصیرت بخشی و آگاه سازی مردم نقش بسزایی دارند.

وی افزود: مهم ترین وظیفه مبلغان راستین، انتقال دانش، تجربه، عقیده، فکر و نگرش اسلامی و ایجاد نوسازی و دگرگونی در باورهای فرهنگی، سنین اجتماعی و زمینه فرهنگ پذیری و یا فرهنگ سازی است.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی در جامعه خاطرنشان کرد: وجود این آسیب ها برای نسل جوان جامعه امروز تهدید است و با بصیرت بخشی باید جلوی رواج این آسیب ها و ورود به کانون خانواده ها گرفته شود.

وی با بیان اینکه برنده ترین سلاح روحانیون و مبلغان اسلامی، مردمی بودن فعالیت های آن ها و حضور و تلاش بین مردم است، ادامه داد: روحانیان در این زمینه به خوبی ایفای نقش می کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان به هجمه های دشمن در جبهه جنگ نرم اشاره کرد و گفت: یکی از حربه های دشمن ترویج سیاه نمایی بین مردم است.

وی با بیان اینکه نقش روحانیان به عنوان زبان گویای مردم است، عنوان داشت: روحانیان و مبلغان با برقراری ارتباط بین آحاد مردم، در مبارزه با دشمنان و تبیین ارزش های انقلاب بیش از هر زمان دیگری تأثیرگذار هستند.

حجت الاسلام غلامی بر ضرورت تبیین و ترویج ارزش های دینی تأکید کرد و گفت: تبیین و ترویج ارزش های دینی خنثی کننده هجمه ها و توطئه های فرهنگی دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی خدمات ارزشمندی در طول این سال ها به مردم ارائه داده است و با بیان واقعیت ها باید جلوی سیاه نمایی دشمنان گرفته شود./9451//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات