۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۵۶۱۴۲۲
آیت الله طه محمدی:

آمریکا به دنبال ضربه زدن به جبهه اسلام است

امام جمعه همدان گفت: دعوای بین مسلمانان و استکبار جهانی بر روی سلاح نیست بلکه دعوای امروز آمریکا و هم پیمانانش با ایران و مسلمانان منطقه بر سر حق و باطل است.
دیدار با طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر امروز در جمع تعدادی از بسیجیان همدان بیان داشت: در روایات آمده است که قبل از ظهور منجی عالم بشریت پنچ هشتم جمعیت جهان نابود خواهد شد و این مساله حاصل نخواهد شد مگر اینکه جنگ بین قدرت های جهان صورت بگیرد.

وی ادامه داد: آمریکا و قدرت های جهانی باید با هم برخورد کنند تا زمان ظهور منجی عالم بشریت نزدیک شود و وقایع امروزی که بین ابر قدرتها در حال وقوع است همانند روایات آخر الزمان است.

امام جمعه همدان گفت: متاسفانه آنچه که سبب نگرانی شده این است که فرهنگ انسانیت در جوامع بشری کم شده و دشمنان اسلام نیز در نهایت اوج به فکر ضربه زدن به جوامع بشری هستند.

وی افزود: آمریکا و اروپا از آنجایی که شکست های فراوانی را در عرصه جنگ با اسلام داشته یک بار سلاح هسته ای را بهانه می کنند و بار دیگر دم از تحریم می زند و امروز در منطقه به فعالیت های جنگی به بهانه سلاح شیمیایی می پردازند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان بیان داشت: دعوای بین مسلمانان و استکبار جهانی بر روی سلاح نیست بلکه دعوای امروز آمریکا و هم پیمانانش با ایران و مسلمانان منطقه بر سر حق و باطل است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام به این نتیجه رسیده اند که مکتب اسلام و اهل بیت(ع) مکتبی حق و الهی است و مرکز ثقل این دین الهی ایران اسلامی به همین سبب به دشمنی با ایران می پردازند.

امام جمعه همدان در پایان گفت: خدای تعالی در قرآن کریم می فرماید هرگز یهود و نصاری از تو خشنود نخواهند شد تا آنکه از آیین آنان پیروی کنی، همانطور که رابطه آل سعود را با استکبار می بینیم./979/پ203/ب1

ارسال نظرات