۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۵۶۰۷۵۵
آیت الله حیدری:

سوریه، جبهه مقاومت در برابر صهیونیست ها است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور مدافعان حرم در سوریه، گفت: سوریه، جبهه مقاومت در برابر صهیونیست ها است.
آیت الله محسن حیدری،در گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی آیت الله محسن حیدری،در گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی آیت الله محسن حیدری،در گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی آیت الله حیدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، ظهر امروز در گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی که در مسجد امیرالمؤمنین(ع) لشکر برگزار شد، با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی یک ارتشی مکتبی و فرمانده ای لایق بود، ابراز داشت: هر کدام از ارتشی های جمهوری اسلامی ایران به نوعی متأثر از شخصیت آن مرد سرافراز، فرمانده غیور و مدافع اسلام و ایران اسلامی هستند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه اقتدار و روحیه انقلابی سپهبد شهید صیاد شیرازی سبب یکدلی و وحدت ارتش و سپاه در دوران دفاع مقدس شد، افزود: این اقتدار و روحیه انقلابی زمینه ساز موفقیت ها و فتوحات بسیاری برای ایران اسلامی در جنگ تحمیلی شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: تا زمانی که فتنه، کفر و نفاق وجود دارد جنگ در راه خدا ادامه خواهد داشت.

آیت الله حیدری با بیان اینکه مدافعان حرم از ارتش، سپاه و بسیج برای حفظ امنیت ملی در سوریه نبرد می کنند، ادامه داد: حتی اگر امنیت ما در خطر نبود باید در سوریه حضور پیدا می کردیم؛ زیرا آنجا جبهه مقاومت در برابر صهیونیست ها است.

وی گفت: نیروهای مقاومت اسلامی با حضور ایران به اقتدار و انگیزه کافی برای رویارویی با داعش، تکفیری ها و صهیونیست ها رسیدند./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات