۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۵۵۷۵۴۵
معاون مدیر کل فرهنگی و اجتماعی اوقاف:

بیشترین سرمایه گذاری فرهنگی باید بر روی جوانان صورت گیرد

حجت الاسلام مشهوری گفت: امروز توجه کودکان و نوجوانان مورد آماج حملات دشمنان واقع شده اند و بیشترین سرمایه گذاری فرهنگی باید بر روی جوانان صورت گیرد.
وحدت مشهوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام وحدت مشهوری معاون مدیر کل فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه عصر امروز در مراسم طرح آرامش بهاری که در بهشت زهرای همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت و هدف این طرح اظهار داشت: هدف از انجام این طرح حرکت به سوی بسترسازی فرهنگی در بقاع متبرکه است.

وی با اشاره به فعالیت ها و برنامه این طرح در جامعه ابراز داشت: برنامه تحویل سال، بسترسازی سبک زندگی اسلامی، اقامه نماز جماعت وخیمه معرفت از دیگر برنامه های این طرح در بقاع متبرکه است.

معاون مدیر کل فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: یکی از راهکارهای مهم در زمینه بقاع متبرکه ایجاد بسترهای لازم برای حضور کودکان در قاع متبرکه و مانوس شدن آنان با فضاهای مذهبی و فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات در زمینه جذب مخاطب بسیار مهم است و رابطه مستقیم با نتیجه کار دارد و در طرح آرامش بهاری باید از این مساله نهایت استفاده صورت گیرد.

حجت الاسلام مشهوری در ادامه ابراز داشت: امروز توجه کودکان و نوجوانان مورد آماج حملات دشمنان واقع شده اند و بیشترین سرمایه گذاری فرهنگی باید بر روی جوانان صورت گیرد.

وی با بیان این مطلب که شب تحویل سال همزمان با شهادت امام هادی(ع) است، گفت: شب شهادت امام هادی با سال نو مقارن شده است و باید برنامه ای درخور شان این امام بزرگوار برگزار شود./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

 

 

 

ارسال نظرات