۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۵۵۶۷۸۳
امام جمعه لارستان تاکید کرد؛

لزوم برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر برگزاری همایش‌ها و کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های لارستان، گفت: برای ارتقای علمی لارستان باید محیط‌های آموزشی از محیط‌های سیاسی به‌دور باشد و مسائل سیاسی را وارد مسائل آموزشی نکرد.
حجت‌الاسلام سید مختار موسوی امام جمعه لارستان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدمختار موسوی عصرامروز در جلسه شورای اداری این شهرستان به هجمه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی و لزوم مردمی بودن مدیران اشاره کرد و اظهار داشت: مسؤولان باید دیدارهای خود با مردم را بیشتر کنند و وجه مردمی بودن خود را بیش از پیش نشان دهند.

وی با اشاره به قرارگیری در آستانه سال نو از مسوولان ادارات مربوطه خواست تا با نشان دادن توانمندی‌های لارستان به مسافران زمینه حضور مجدد آنها را در این شهر فراهم کنند و تأکید کرد: مسوولان در ایام نوروز کار مردم را رواج دهند تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی شهر لار باید در جلسه‌های شورای اداری حضور فعال داشته باشد و مشکلات مردم را به مسوولان انعکاس دهند، تصریح کرد: اگر بخواهیم لارستان در افق تمدن اسلامی حضور فعال و اثر گذار داشته باشد باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توجه ویژه داشته باشیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر برگزاری همایش‌ها و کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های لارستان، خاطرنشان کرد: برای ارتقای علمی لارستان باید محیط‌های آموزشی از محیط‌های سیاسی به‌دور باشد و مسائل سیاسی را وارد مسائل آموزشی نکرد./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات