۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۵۵۵۸۴۸

یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت فارس برگزار می‌شود

نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت فارس سوم اسفندماه سال جاری در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی‌(ع) شیراز برگزار می‌شود.
شهدا

به گزارش خبرگزاری رسا، مسؤول اطلاع‌رسانی یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان فارس، اظهار داشت: در راستای تبیین رشادت‌های مدافعان حرم و امنیت فارس، کمیته اطلاع‌رسانی یادواره شهدا از یک ماه گذشته با همکاری صداوسیمای مرکز فارس، رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها اقدام به اطلاع‌رسانی از نحوه چگونگی و اهداف برپایی یادواره کرده است.

ابوذر اسدی با اشاره اینکه برگزاری گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم و امنیت فارس فرصتی مناسب برای شناسایی مجاهدانی است که با اخلاص و پیروی از ولایت و رهبری در مبارزه با جبهه تکفیری جان خود را تقدیم اسلام کرده‌اند، افزود: شهدای مدافع حرم نسل‌های جوان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و رزمندگان دوران دفاع مقدس همانند شهید عبدالله اسکندری با بصیرت و آگاهی به مقابله با کافران تکفیری بر خواستند.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر 82 تن از شهدای مدافعان حرم و امنیت فارس که شناسایی شده‌اند از قشر جوان بودند که طی سال‌های گذشته تاکنون برای امنیت کشور و دفاع از حریم ولایت به شهادت رسیده‌اند.

اسدی نخستین یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت فارس سوم اسفندماه سال جاری در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی‌(ع) شیراز برگزار می‌شود، بیان داشت: برای زنده نگه‌داشتن  یاد و خاطره  شهدای مدافع حرم و امنیت فارس این یادواره در سال‌های آینده نیز با شکوه بیشتری برگزار می‌شود./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات