۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۵۵۴۰۹۲
واعظی:

مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه های دشمن را خنثی می کنند

رییس دفتر رییس جمهور گفت: با وجود هجمه‌های آمریكا، خواسته شخص رییس جمهور و وزرا از مردم این است كه با حضور خود در راهپیمایی ٢٢بهمن توطئه های دشمنان را خنثی كنند.
واعظی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره راهپیمایی ٢٢ بهمن گفت: ما امید داریم مردم  همچون سنوات قبل بلوغ همیشگی خود را نشان دهند، در واقع مردم با حضور خود در راهپیمایی ٢٢بهمن مجدد با رهبر معظم انقلاب بیعت كرده و با این كار قدرت خود را به دنیا نشان می دهند.

وی ادامه داد: در این ایام وظیفه دولت هم براین است كه اعضای خود را به استان ها و شهرستان‌ها بفرستد تا به ارائه گزارش عملكرد خود بپردازند، البته در این سفرها پروژه‌های مختلفی نیز كلید خورده یا به بهره برداری می رسد، خوشبختانه در این روزها پروژه‌های متعددی در استان‌ها توسط مسؤولان به ثبت می‌رسد و هیچ استانی مستثنی از حضور مسؤولان نخواهد بود.

رییس دفتر رییس جمهور تاكید كرد: خوشبختانه ما در شورای اطلاع رسانی برنامه‌های خوبی برای استان‌ها در نظر گرفتیم كه در حال انجام است، به طور خلاصه می‌توان به سفر رییس جمهور به استان كرمان اشاره كنیم كه طی آن مشاوران و معاونان رییس جمهور هم در سایر شهرستان‌ها حضور پیدا كردند، در این سفرها بیش از ١٧هزار میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری رسیده است.

واعظی یادآور شد: در امتداد سفر رییس جمهور آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهور نیز سفر خود به یزد را داشتند كه در این شهر نیز پروژه‌های خوبی به بهره‌برداری رسید.

وی در مورد شرایط فعلی منطقه نیز تصریح كرد: امروز منطقه ما در یك شرایط خاص به سر می‌برد، در واقع در منطقه‌ای زندگی می‌كنیم كه بحران‌های متعددی در آن سپری می‌شود، تا چند ماه پیش توطئه و خطر داعش در منطقه بحران زا بود و آنها سعی داشتند با اندیشه تكفیری جوانان ما را به سوی خود جذب كنند.

رییس دفتر رییس جمهور در پایان با اشاره به فشارهای آمریكا بر ایران گفت: باوجود هجمه‌های آمریكا خواسته شخص رییس جمهور و وزرا از مردم این است كه با حضور خود در راهپیمایی ٢٢بهمن توطئه های دشمنان را خنثی كنند./٨١٦/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات