۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۵۵۴۰۱۸
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

عشایر در حوزه تولیدات و طرح‌های اقتصادی نقش مهمی بر عهده دارند

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: در کنار روحیه سلحشوری و جانبازی برای دفاع از کشور، عشایر در حوزه تولیدات و طرح‌های اقتصادی نیز نقش مهمی بر عهده دارند که نیاز است تحت برنامه‌های اقتصاد مقاومتی از آنها حمایت شود.
صفایی بوشهری

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری پیش از ظهر امروز در بررسی وضعیت عشایر دشتستان در مناطق عشایری این شهرستان اظهار داشت: تاریخ ایران از مبارزات استبدادستیزی و استعمارستیزی عشایر غیور و نقش آنها در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارای گزاره‌های فراوانی است.

وی افزود: در کنار روحیه سلحشوری و جانبازی برای دفاع از کشور، عشایر در حوزه تولیدات و طرح‌های اقتصادی نیز نقش مهمی بر عهده دارند که نیاز است تحت برنامه‌های اقتصاد مقاومتی از آنها حمایت شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: این حمایت در زمینه ارائه تسهیلات کم‌بهره و در اختیارگذاشتن نیازهای دام‌های آنها به شکل تهیه علوفه و انجام مراقبت‌های بهداشتی دام انجام شود.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری یادآور شد: عشایر دارای غنای فرهنگی هستند که باید این سنت‌های زیبای فرهنگی حفظ و به عنوان یک فرهنگ به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی یادآور شد: با توجه به نقشی که عشایر در عرصه‌های مختلف برای دفاع از کشور دارند باید این نوع کارکرد آنها به طرز مناسبی اطلاع‌رسانی شود./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات