۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۵۵۳۹۹۴
آیت الله طه محمدی:

ورزش باید حامی سلامت آدمی باشد

امام جمعه همدان گفت: افراد برای انجام ورزش های مختلف باید مورد معاینه قرار بگیرند و سنجش روحیه نیز نیازمند ورزش در جامعه است.
طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در جمع رزمی کمیته کاران همدان گفت: ورزش برای سلامتی است و نباید به انسان زیان برساند.

وی تصریح کرد: باید ورزش را تجزیه و تحلیل کرد برخی ورزش ها برای بانوان ضرر دارد، 30 درصد زنان و مردان در کشور عقیم هستند و در زمینه ناباروری در رتبه نخست دنیا قرار داریم.

امام جمعه همدان عنوان کرد: برخی غذاها و داروها و رفتارها سبب عقیم شدن افراد و نداشتن فرزند در جامعه است و باید بار هیجان را از دوش جوانان پایین آورد.

وی در ادامه افزود: زن برای قهرمانی در تربیت آفریده شده است، متاسفانه در تمدن غلط امروز بشریت در حال قربانی شدن برای اشتباهات تکنولوژی است.

آیت الله طه محمدی گفت: حس قهرمانی در وجود همه افراد وجود دارد و اسلام ورزش را نهی نکرده است و در زمان رسول اکرم(ص) سنگی برای وزنه برداری ایجاد شده است اما امروز وزنه برداری ورزش مناسبی نیست.

امام جمعه همدان در ادامه ابراز داشت: افراد برای انجام ورزش های مختلف باید مورد معاینه قرار بگیرند و سنجش روحیه نیز نیازمند ورزش در جامعه است.

وی در پایان توصیه کرد: توصیه من به جوانان این است که همه وقت خود را برای ورزش قرار ندهید و بخشی از وقت خود را برای کارهای انتفاعی قرار دهید و استعداد بسیاری از امور در میان جوانان قرار دارد./979/پ203/ب1

ارسال نظرات