۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۵۵۳۵۹۳
حجت الاسلام ارشاد خبر داد؛

تشکیل کارگروه تخصصی حوزه و روحانیت در ستاد دهه فجر آذربایجان غربی

معاون تهذیب حوزه علمیه برادران آذربایجان غربی گفت: امسال برای نخستین بار کارگروه تخصصی حوزه و روحانیت در ستاد دهه فجر استان تشکیل شده است.
ارشاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام حمید ارشاد، امروز در دیدار مسؤولان کمیته ها و کارگروه های تخصصی ستاد دهه فجر آذربایجان غربی با استاندار اظهار کرد: خوشبختانه امسال برای نخستین بار کارگروه تخصصی حوزه و روحانیت در راستای برنامه ریزی برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر در استان تشکیل شده است.

وی با اشاره به ویژه برنامه های کارگروه تخصصی حوزه و روحانیت در دهه فجر گفت: روحانیان و مبلغان حوزه به منظور آشنا کردن نسل جدید با سیره و مشی حضرت امام خمینی (ره) و گفتمان انقلاب اسلامی در مدارس حضور می یابند.

حجت الاسلام ارشاد افزود: همچنین مبلغان و مبلغات حوزه های علمیه که در بیش از 300 مدرسه استان مشغول فعالیت هستند، به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهند پرداخت.

مسؤول کارگروه تخصصی حوزه و روحانیت از حضور روحانیان و مبلغان در مساجد محوری شهرها خبر داد و گفت: تبیین جایگاه جمهوری اسلامی ایران و همچنین موضوعات روز جامعه، فرصت و تهدیدها محور سخنرانی های روحانیان خواهد بود.

وی همچنین برگزاری نشست های بصیرتی روحانیان با حلقه های صالحین سپاه خبر داد و تصریح کرد: تبیین جایگاه و کارکرد ارزشمند ولی فقیه، رهبری عالمانه و مجاهدانه مقام معظم رهبری، استکبار ستیزی و حمایت از جبهه مقاومت از مباحثی است که در این نشست ها بحث خواهد شد.

حجت الاسلام ارشاد تأکید کرد: تبیین گفتمان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در کرسی های آزاد اندیشی طلاب و دانشجویی و همچنین تبیین جایگاه ولایت فقیه و رهبری در حکومت اسلامی در بین دانشجویان را از برنامه های ستاد دهه فجر در قالب کارگروه حوزه و روحانیت برشمرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر برنامه های کارگروه تخصصی حوزه و روحانیت اعلام کرد./936/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات