۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۵۳۲۷۷
رییس کمیه امداد امام خمینی خبر داد؛

افزایش سه برابری مستمری محرومان در سال ۹۷

فتاح گفت: امسال نسبت به کمیته امداد نگاه ویژه ای صورت گرفته است؛ مستمری مددجویان افزایش محسوسی داشته و در حدود سه برابر شده و دولت با انگیزه ای ویژه در این زمینه ورود کرده است.
فتاح

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ظهر امروز با آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان دیدار کرد.

در این دیدار فتاح با اشاره به نگاه ارشادی نماینده ولی فقیه در استان همدان، گفت: کمک ها و راهنمایی های شما غیر قابل انکار است و اگر حمایت و تلاش نمایندگان و استاندار همدان نبود خیلی از مصوبات برای رفاه حال محرومان جامعه اتفاق نمی افتاد.

وی افزود: امسال نسبت به کمیته امداد نگاه ویژه ای صورت گرفته است؛ مستمری مددجویان افزایش محسوسی داشته و در حدود سه برابر شده است و دولت با انگیزه ای ویژه در این زمینه ورود کرده است.

فتاح ابراز داشت: در تصویب بودجه کمیته امداد اگر اتفاقی افتاده است تمام ثواب آن برای مجلسیان است و دولت انصافا در زمینه اجرا فعالیت خوبی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: امسال 2100 میلیارد تومان اعتبار وام داریم و خوشبختانه آثار و برکات این وام در زمینه مردم محروم و نیازمند بسیار گره گشا است و سبب خودکفایی افراد در جامعه محرومان می شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) یادآور شد: در بودجه 97 همه قوا وفاقی یافته اند که برای محرومان آستین بالا بزنند و ردیف بودجه کمیته امداد 75 درصد افزایش یافته است.

وی در پایان گفت: وظیفه کمیته امداد در این زمینه گشاده رویی با نیازمندان است و استان همدان در زمینه تحقق کارهای کمیته امداد در ردیف برتر در کشور قرار دارد./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات