۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۵۵۳۱۴۲

جشن پیروزی انقلاب در ۴ هزار پایگاه بسیج آذربایجان غربی برگزار می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی از اجرای ۳۹ عنوان برنامه از سوی کمیته بسیج و نیروهای مسلح ستاد دهه فجر در استان خبر داد و گفت: همچنین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ۴ هزار پایگاه بسیج برگزار می شود.
سرهنگ وحیدی، معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سرهنگ جلیل وحیدی امروز در نشست خبری اظهار کرد: برنامه های کمیته های بسیج و نیروهای مسلح بر اساس سیاست های ابلاغی ستاد دهه فجر با محوریت تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر، افزود: سعی شده است برنامه ها صرف جشن نباشد و نشست های بصیرتی و تبیینی با محوریت نقش امام و رهبری در پیروزی انقلاب و استمرار آن و همچنین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی برگزار شود.

سرهنگ وحیدی  اذعان کرد: در فتنه اخیر  منافقین، سلطنت طلب ها و ضد انقلاب ها به دنبال تشکیل هزاران قرارگاه در داخل کشور بودند تا بتوانند با ایجاد اغتشاش در سراسر کشور،  در ۲۲ بهمن امسال اضمحلال انقلاب اسلامی را جشن بگیرند اما قدرت بازدارنگی نظام، فهم و بصیرت مردم مانع از رسیدن دشمنان به اهداف شوم شان شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: در شرایطی سلطنت طلب ها با استفاده از ابزار رسانه ای و انتشار برخی مطالب واهی رژیم ستمشاهی را تطهیر می کنند، نخبگان، علما و اصحاب قلم باید نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب احساس تکلیف کرده و موفقیت های نظام را برای مردم و به ویژه جوانان تبیین کنند تا جوانان آگاهانه در دفاع و صیانت از انقلاب اسلامی تلاش کنند‌.

سرهنگ وحیدی موضوع گفتمان سازی را مورد تاکید قرار داد و گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری سقوط نظام شاهنشاهی و تشکیل حکومت اسلامی دو گام اول بوده و هنوز تا رسیدن به تمدن اسلامی راه زیادی وجود دارد و باید کار شود.

وی اظهار کرد: معتقدم رسانه ها با احساس انقلابی می توانند از برخی نخبگان و خواص بیشتر تاثیرگذار باشند بنابراین باید نه تنها در دهه فجر بلکه در طول سال در راستای پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی قلم فرسایی کنند.

سرهنگ وحیدی در ادامه با اشاره به فرارسیدن دهه فجر گفت: 39 عنوان برنامه به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی کمیته بسیج و نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان اجرا می شود.

وی اضافه کرد: در بیش از ۴ هزار پایگاه بسیج حداقل یک نشست تبیینی و یا جشن پیروزی انقلاب برگزار می شود.

سرهنگ وحیدی با اشاره به ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، خاطرنشان کرد: به همین مناسبت ضمن برگزاری رژه موتورسواران، نواختن سرود از سوی گروه های رزم نواز نیروهای مسلح و همچنین ایستگاه های صلواتی، برای نخستین بار تجمع بزرگی به منظور  یادآوری استقبال میلیونی مردم از امام راحل در مصلاهای شهرستانها و ارومیه برگزار می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اعزام ۹ تیم دامپزشکی در ارومیه و شهرستانها، ارائه مشاوره حقوقی در مصلاهای شهرستانها، شرکت در دعای ندبه و نماز های جمعه، زنگ انقلاب، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی از طریق بسیج طلاب و دانشجویی، همایش سران عشایر در ارومیه، همایش بصیرتی وحدت علما شیعه و سنی، افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به صورت ویدئو کنفرانس به صورت همزمان با 10 استان، تجلیل از پیرغلامان و خانواده های شهدا، جشن بزرگ خادمان و راویان راهیان نور، اعطای جهیزیه به 220 نوعروس را از دیگر برنامه های کمیته بسیج و نیروهای مسلح در ایام فجر اعلام کرد.

وی از افتتاح پروژه های عمرانی، سازندگی و محرومیت زدایی همزمان با دهه فجر خبر داد و افزود: 28 طرح شامل ساخت خانه محروم، تعمیر و احداث مسجد، غسالخانه، آبرسانی، خانه عالم، ساخت پل، مرمت جاده و سرویس بهداشتی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان آماده بهره برداری و افتتاح شده است.

سرهنگ وحیدی به پروژه های اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطرنشان کرد: صنایع دستی گوهر تراشی در ماکو و تکاب، پرورش ماهی در نقده، پرورش قارچ در شوط و تهیه پنیر محلی در نقده از جمله پروژه های اقتصاد مقاومتی است که برای 10 خانوار و 45 نفر اشتغال ایجاد شده است./۹۳۶/پ203/ب1

ارسال نظرات