۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۵۵۳۰۰۸
نماینده ولی فقیه در استان همدان: 

پیشرفت های انقلاب اسلامی ایران غیر قابل انکار است

آیت الله طه محمدی گفت: متاسفانه عده ای به جای اینکه پیشرفت های داخلی و خارجی نظام اسلامی را ببینند همیشه به دنیال نقد و ایراد گرفتن از انقلاب هستند.
آيت الله غياث الدين طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان بعد از ظهر امروز در دیدار کارکنان و مسؤولان فنی و حرفه ای همدان عنوان کرد: دشمنان اسلام همیشه به دنبال ایراد گرفتن از کشور ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: متاسفانه عده ای به جای اینکه پیشرفت های داخلی و خارجی نظام اسلامی را ببینند همیشه به دنیال نقد و ایراد گرفتن از انقلاب هستند.

آیت الله طه محمدی گفت: زمانی در ایران دکتر وجود نداشت و افرادی را برای طبابت از کشور های دیگر می آوردند که هیچ رنگ بویی از دین و دیانت نداشته و حتی بعضی از آنها بی دین و یا حیوان پرست بودند.

وی در ادامه افزود: تا قبل از انقلاب اسلامی در ایران دکتر و طبیب حاذق وطنی یافت نمی شد و همچنین ایران در زمینه صنعت یک کشور مصرف کننده بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امروز مردم ایران باید برای پیشرفت داخلی زحمات فراوانی بکشند و ایران اسلامی را به قدرت علمی در جهان تبدیل کنند.

وی در ادامه با اشاره به تاریخ پر فراز و نشیب مسلمانان به ویژه ایرانیان خاطرنشان کرد: یک زمان مسلمانان به ویژه ایرانیان صاحبان علم بودند و امروز نیز باید به فکر رسیدن به پیشرفت حداکثری باشند.

امام جمعه همدان در پایان گفت: صنعت گران ایرانی نباید به توان فعلی اکتفا کنند، پیشرفت کشور ایران به معنای پیشرفت انقلاب و اسلام است و فعالیت در راستای پیشرفت علمی و صنعتی بک وظیفه دینی به شمار می رود./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات