۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۵۴۵۶۸۹
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی:

دولت باید به مطالبات بر حق مردم رسیدگی کند

سودانی با بیان اینکه دولت باید به مطالبات بر حق مردم رسیدگی کند، گفت: آسیب زدن به اموال و اماکن عمومی که در اختیار اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه قرار دارد قطعا نامشروع و عملی ضدانقلابی است.
سودانی

ناصر سودانی، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تجمعات اخیر مردمی اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و معیشیتی مردم یک واقعیت اجتناب ناپذیر است و در این باره شاهد گرانی، تورم و رکود بوده و حتی گرانی کالاهای مصرفی را شاهد هستیم و متأسفانه رویکرد دولت در قبال این مسائل شفاف و رفع کننده مشکلات نیست.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احساس می شود دولت به جای مهار گرانی ها در رویارویی با مردم رفتار کرده است، افزود: دولت، توپ را به زمین معترضان به دولت انداخته است حال آنکه واقعیت چنین نیست چرا که دولت همه ابزارهای اجرایی، بودجه و امکانات وسیع اقتصادی را دارد البته دولت با برنامه ریزی دقیق و راهگشا بر حل مشکلات فائق خواهد آمد.

سودانی با بیان اینکه عدم توجه به اشتغال، افزایش تولید ملی، اقتصاد مقاومتی، جلوگیری از تبعیض، فقر و فساد، حقوق های نجومی، اختلاس، عدم همراهی بانک ها با مردم، بیمار بودن اقتصاد کشور و رباخواری های پیدا و ناپیدای بانک ها مردم را نگران کرده است، تصریح کرد: وظیفه دولت است که فضای مناسب با رعایت مسائل امنیتی در اختیار مردم قرار دهد تا به راحتی مشکلاتشان را بیان کنند و در این باره توسل به راه های مخرب و نامعقول قطعا ناپسند بوده و کار جاهلان است.

وی گفت: آسیب زدن به اموال و اماکن عمومی که در اختیار اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه قرار دارد قطعا نامشروع و عملی ضدانقلابی است.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مارهای زخم خورده سعودی به نحوی نیش های زهردارشان را در کالبد ملت قهرمان ایران فرو می کنند، تصریح کرد: ترامپ، صهیونیست ها و بعضی حکام اروپایی که با دین و اصول انسانیت مخالف هستند در قالب دلسوزی برای ملت ایران از مخربان حمایت می کنند حال آنکه اگر ترامپ دلسوز ملت ایران است چرا از وضع تحریم ها علیه کشورمان سخن نمی گوید.

سودانی با بیان اینکه آمریکا اگر دلسوز ملت ایران است تحریم ها را بردارد، اظهار داشت: ترامپ همان کسی است که ملت ایران را تروریست خطاب کرده و حق ورودشان به آمریکا را نداده و برای ایرانی ها ویزا صادر نمی کند و همیشه آتش بار اهانت آمیزش را به سوی ملت ایران روانه می کند.

وی گفت: کاملا آشکار است که دشمنان در کمین نشسته و مترصد آرزوی آشوب سراسری در ایران و سرنگونی انقلاب اسلامی هستند اما چنین آرزویی به گور برده خواهد شد.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران از پرچالش ترین فتنه ها در 40 سال گذشته عبور کرده است، خاطرنشان شد: ملت ایران توطئه هایی را که از آن سوی مرزها مدیریت شده خنثی خواهند کرد البته مسؤولان و دولتمردان وظیفه دارند برای پاسخگویی عاجل به مطالبات بر حق مردم به ویژه جوانان با رفع تبعیض، ایجاد اشتغال و توسعه تولید و کاهش بهره های بانکی، کنترل گرانی و ایجاد زمینه های تسهیلاتی برای مردم و جوانان اقدام کنند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات