۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۵۴۲۲۰۵
با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل؛

مردم تهران یک صدا اقدام سخیف ترامپ را محکوم کردند

مردم تهران با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» اقدام سخیف رییس جمهور آمریکا در اعلام به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی را محکوم کردند.
تظاهرات اعتراض آمیز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم انقلابی استان تهران در ۳۸ شهر و بخش بعد از نمازهای جمعه با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم خود را از اقدام سخیف رییس جمهور آمریکا در اعلام به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی اعلام کردند.

تظاهرات مردم شهر تهران نیز بعد از اقامه نماز جمعه که این هفته با خطبه‌های آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان همراه بود از درهای خروجی مصلی به سوی ایستگاه مترو برگزار شد.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به تظاهرات مردم پس از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور، شعار مرگ بر اسرائیل را تجلی برائت و غضب الهی خواند و گفت: مردم حرکت مقدس خود بعد از نماز جمعه را دسته کم نگیرند و بدانند که این گام و فریادشان در این مراسم از آن گام‌ها و فریادهای خداپسندانه است.

پیش از این حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از مردم این استان خواسته بود تا با حضور پر شور خود در این راهپیمایی نسبت به اقدام سخیف ترامپ عکس العمل نشان دهند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در بیانیه‌ای با محکومیت شدید اقدام سخیف و ابلهانه رییس جمهوری آمریکا در اعلام به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی، آحاد ملت ایران را به شرکت پر شور در تظاهرات سراسری ضد آمریکایی ـ صهیونیستی پس از نماز جمعه دعوت کرده بود./۸۱۶/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات