۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۴۰۵۶۰

تمبر اجلاس روحانیت و کتاب زاهدان راه عشق رونمایی شد

تمبر اجلاس روحانیت و کتاب زاهدان عشق امروز با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و جمعی از مسؤولان لشکری و کشوری در اجلاس روحانیت رونمایی شد.
اجلاس روحانیت در ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اجلاس روحانیت کنگره 12000 شهید آذربایجان غربی با حضور مسؤولان کشوری و لشکری و روحانیان شیعه و سنی و خانواده های شهدا و ایثارگران در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، ائمه جمعه، جماعات و روحانیان و طلاب شیعه و سنی استان، جمعی از مسؤولان استانی و شهری و همچنین خانواده های شهدا و ایثارگران از جمله میهمانان اجلاس روحانیت بودند.

در این اجلاس ضمن سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، رییس سازمان بسیج مستضعفین و همچنین فرمانده سپاه شهدای استان، گروه هنری طوبی به اجرای سرود« روحانیت» پرداختند.

شعرخوانی از سوی بیت الله جعفری از شعرای آئینی ارومیه و اجرای دکلمه از زبان فرزندان شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های اجلاس روحانیت کنگره 12000 شهید آذربایجان غربی بود که چشم های حاضرین را بارانی کرد و جلوه ای از وحدت و همدلی بین علما شیعه و سنی استان به نمایش گذاشت تا جایی که همه حاضرین با گرفتن دستهای هم شعار «یاحسین» سردادند و بر تداوم راه شهدا، حرکت در مسیر آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی و تبعیت از ولی امر مسلمین، امام خامنه ای لبیک گفتند.

در ادامه مراسم، با حضور حجج اسلام والمسلمین سعیدی، قریشی و  سردار اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا و ماموستا بیضاوی امام جمعه اهل تسنن ارومیه از تمبر اجلاس روحانیت و همچنین کتاب زاهدان راه عشق رونمایی شد./936/پ203/ب1

ارسال نظرات