۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۵۳۷۲۳۲
امام جمعه همدان:

راهپیمایی اربعین ثمره خون شهدای مدافع حرم است

آیت الله طه محمدی با اشاره به نعمت راهپیمایی اربعین حسینی گفت: حضرت زینب(س) در کربلا مدافع حریم ولایت بود و امروز مدافعان حرم حضرت زینب(س) با جانفشانی های خود احیاکننده شعائر الهی هستند؛ به گونه ای که راهپیمایی اربعین ثمره خون شهدای مدافع حرم است.
طه محمدی طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت لله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در مراسم عزاداری اربعین حسینی در میدان امام زاده عبدالله شهر همدان بیان داشت: پرچم امام حسین(ع) باید بر روی تمامی قله های جهان نصب شود.

وی تصریح کرد: مسؤولان عرصه دینی باید برای مساله فرهنگ دینی با برنامه ریزی دقیق فعالیت کنند، مردم ایران باید با نشاط در مجالس اهل بیت(ع) حاضر شوند و این مجالس باید محتوا محور برگزار شود.

امام جمعه همدان ابراز داشت: در دنیا یک نقطه امید باقی مانده و این نقطه اسلام ناب محمدی است، شوروی با آن همه قدرت از میان رفت، آمریکا و اروپا رسوا شده اند، آل سعود و وهابیت در حال از بین رفتن هستند و نجات بشریت تنها به دست اسلام ناب محمدی است.

وی با بیان اینکه مسلمانان از سوی دشمنان اسلام رصد می شوند اظهار داشت: امروزه دوست و دشمن ایران و اسلام را زیر ذره بین گرفته اند؛ از این رو اقدام نا به جای مسلمانان می تواند قیمت سنگینی برای اسلام داشته باشد.

آیت الله طه محمدی با اشاره به نعمت راهپیمایی اربعین حسینی گفت: اربعین حسینی به همایش بین المللی برزگ جهان اسلام تبدیل شده است و ما باید قدر این نعمت برزگ را بدانیم .

وی ادامه داد: حضرت زینب(س) در کربلا مدافع حریم ولایت بود و امروز مدافعان حرم حضرت زینب با جانفشانی های خود احیا کننده شعائر الهی هستند و راهپیمایی اربعین ثمره خون شهدای مدافع حرم است.

وی در پایان با اشاره ضرورت جهانی شدن اسلام خاطرنشان کرد: اسلام ناب محمدی باید جهانی شود و مسلمانان و شیعیان نباید به آزاد سازی سوریه و عراق اکتفا کنند./979/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات