۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۵۳۶۲۶۷
سخنران مسجد جمکران:

سرزنش کنندگان زائران اباعبدالله بدترین مردم هستند

حجت الاسلام میرشفیعی پس از تشریح اجر و پاداش زائران امام حسین(ع) گفت: افرادی که زائران سالار شهیدان را سرزنش می کنند، بدترین امت هستند و شفاعت خداوند شامل حال آن ها نمی گردد.
حجت الاسلام میرشفیعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدمحمدصادق میرشفیعی بامداد امروز در مراسم دعای ندبه مسجد مقدس جمکران به بیان نکاتی درباره زائران اباعبدالله الحسین(ع) پرداخت.

سخنران مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: رسول خدا(ص) می فرمایند، در روز قیامت بهترین جای بهشت، حرم مطهر امام حسین(ع) است؛ ایشان در ادامه می فرمایند من قطعا بر زئران فرزندم حسین(ع) شفاعت می کنم و آن ها در حوز کوثر وارد می شوند.

وی با بیان این که افرادی که به زیارت امام حسین(ع) می روند، همچون نوزادی هستند که امروز از مادر خود زاییده شده و پاک و مطهر می گردند، تصریح کرد: البته باید توجه داشت که حق الناس هیچ گاه از گردن انسان برداشته نخواهد شد تا زمانی که آن را ادا کند و یا حلالیت بطلبد.

کارشناس مسائل مذهبی و استاد حوزه علمیه قم ابراز داشت: خدای متعال نعمات و برکاتی به زائر اباعبدالله الحسین(ع) می دهد که هیچ کس ندیده و هیچ گوشی نشنیده است.

وی به بیان رسول خدا(ص) درباره سرزنش کردن زائران عتبات عالیات اشاره کرد و بیان داشت: عده ای از مردم پست، زائران قبور اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) را سرزنش می کنند و آن ها را مثل کسی که زنا کرده باشد و او را به خاطر این عمل زشت سرزنش می کنند، می پندارند.

حجت الاسلام میرشفیعی تأکید کرد: افرادی که زائران سالار شهیدان را سرزنش می کنند، بدترین امت هستند و شفاعت خداوند شامل حال آن ها نمی گردد؛ وهابیت، مستکبران و معاندان، از این دسته افراد هستند که گاهی در فضای مجازی هم شبهه ها و سرزنش آن ها مشاهده می شود.

سخنران مسجد مقدس جمکران در پایان خاطرنشان کرد: افراد بسیار زیادی که از حال و آینده آن ها ناامید می شدند، آن ها را به سفر کربلا می بردند و موجب می شد که متحول شوند؛ در تاریخ داریم که بسیاری از انسان های لاابالی در کربلا متحول شدند./840/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات