۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۵۳۵۷۶۳
نمایشگاه مطبوعات؛

بازدید معاون فرهنگی قوه قضاییه از غرفه خبرگزاری رسا

حجت الاسلام والمسلمین صادقی در بازدید از خبرگزاری رسا در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، مهمترین علت هجمه ها علیه قوه قضاییه را نظام اسلامی دانست و گفت: این هجمه ها در آینده نیز ادامه خواهد داشت و این مسأله، مسؤولیت رسانه ها را بیشتر می کند.
مهمانان غرفه خبرگزاری رسا در سومین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه قضاییه با حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، در غرفه خبرگزاری رسا حضور پیدا کرد و با مدیران و خبرنگاران این رسانه حوزوی دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار درباره علل هجمه های اخیر علیه قوه قضاییه به بیان نکاتی پرداخت و در جریان فعالیت های خبرگزاری رسا قرار گرفت.

معاون فرهنگی قوه قضاییه با تأکید بر این که مهمترین علت هجمه های علیه قوه قضاییه، نظام اسلامی است، تصریح کرد: اگر این نظام، اسلامی نبود، به قوه قضاییه آن هم کار نداشتند.

وی تأکید کرد: یکی از ارکان مهم تشدید و تقویت پایه های نظام اسلامی، قوه قضاییه است چرا که در برابر جاسوسان و هجمه ها ایستادگی می کند و به خاطر این مسائل، دست از سر این قوه برنمی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی در پایان ابراز داشت: این هجمه ها در آینده نیز ادامه خواهد داشت و این وظیفه و مسؤولیت خبرگزاری ها و رسانه ها را سنگین تر می کند.

گفتنی است، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از روز جمعه پنجم آبان ماه آغاز به کار کرده است و تا روز جمعه این هفته پذیرای علاقه مندان خواهد بود./840/۲۰۱/ح

ارسال نظرات