۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۵۳۵۶۱۸

چند خبر کوتاه از خراسان شمالی

کمک ۵ میلیارد ریالی مردم خراسان شمالی به بازسازی عتبات عالیات، اعزام ۹۰۰ مددجو به کربلا و تک فروشی بلیت برای زائران جامانده اربعین عناوین برخی از اخبار کوتاه این استان است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، محمد صفری، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی گفت: مردم این استان از ابتدای امسال تاکنون پنج میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده اند.

وی اظهار داشت: مردم این استان از ابتدای امسال تاکنون پنج میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

وی افزود: این میزان کمک‌های صورت گرفته نقدی و غیر نقدی بوده که به‌جز کمک نقدی، کمک غیر نقدی آن نیز شامل 200 گرم طلا بوده است.

900 مددجو به کربلای معلی اعزام  می شوند

مدیرکل کمیته  امداد خراسان شمالی از اعزام 900 مددجوی تحت پوشش این نهاد به کربلای معلی طی سال جاری خبر داد.

اهرابی افزود: 130 مددجو از اسفراین،  120 مددجو از منطقه یک بجنورد، 100 مددجو از منطقه 2 بجنورد، 80  مددجو از جاجرم، 150 مددجو از شیروان، 110 مددجو از مانه و سملقان، 70 مددجو از  راز و جرگلان ، 80 مددجو از فاروج و 60  مددجو از گرمه به کربلای معلی اعزام خواهند شد.

وی با بیان این که هزینه اعزام مددجویان به کربلای معلی رایگان خواهد بود، اظهارکرد: سال  گذشته  600 مددجو  به کربلای معلی اعزام شدند.

تک فروشی بلیت برای زائران جامانده اربعین

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با بیان این که از زمان آغاز ثبت نام برای اعزام زائران اربعین، 7 قرارداد با شرکت های حمل و نقل زمینی منعقد شده است گفت: برای هر روز یک دستگاه اتوبوس به منظور اعزام زائران در نظر گرفته شده است که تک فروشی بلیت انجام می شود.

«سبحانی» اضافه کرد: با تک فروشی بلیت اگر ظرفیت اتوبوس تکمیل شود، زائران به مرز اعزام می شوند و در غیر این صورت، ظرفیت اتوبوس مورد نظر در قم تکمیل و سپس به سمت مرز اعزام می شود.

وی خاطرنشان کرد: زائرانی که می خواهند از اتوبوس استفاده کنند اگر موافق با توقف در قم نباشند، می توانند از تهران برای اعزام به مرز اقدام کنند./9314/پ204/ب2

ارسال نظرات