۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۵۳۳۸۰۷
با حضور رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس صورت می گیرد؛

بررسی مشکلات آموزشی استان لرستان

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول سفر به لرستان با بازدید از مراکز آموزش پرورش و آموزش عالی مشکلات این حوزه بررسی می شود، گفت: امید است خروجی این نظارت ها و برگزاری نشست ها رفع مشکلات آموزشی و تلاش در جهت پیشرفت علمی کشور باشد.
محمدمهدی زاهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمدمهدی زاهدی، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، امشب در حاشیه سفر به استان لرستان و دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، در جمع خبرنگاران در دفتر امام جمعه خرم آباد گفت: هدف از سفر به استان لرستان را بازدید از حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی استان است.

وی با بیان اینکه نشست با مسؤولان آموزش و پرورش و آموزش عالی از دیگر اهداف سفر به لرستان است، افزود: به مسائل و مشکلات آموزشی در استان رسیدگی خواهد شد.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که در این سفر بتوان به مشکلات رسیدگی کرد و در جهت تحقق اهداف آموزشی اقدامات مژثری انجام داد.

زاهدی در ادامه یادآور شد: طرحی که در رابطه با معلمان حق التدریس تهیه شده است، هفته آینده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که در سایه رفع مشکلات مراکز آموزش و پرورش و آموزش عالی و مسؤولیت پذیری متولیان امر در این حوزه ها بتوان گام های مؤثری در راستای پیشرفت آموزش عالی برداشت.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیشرفت علمی کشور در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب برای موفقیت در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مهم است./9459/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات