۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۵۳۱۲۱۸
به همت دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی؛

مراسم گرامیداشت فعالان عفاف و حجاب در کهف الشهدا برگزار شد

مراسم گرامیداشت فعالان عفاف و حجاب با حضور رییس دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی در کهف الشهدا برگزار شد.
مراسم گرامیداشت فعالان عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌السلام میرزایی استاد حوزه شامگاه پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت فعالان عفاف و حجاب که در  کهف الشهدا برگزار شد با اشاره به اینکه رکن اساسی در حجاب، غیرت مردان است اظهار داشت: به همین دلیل است که حضرت عباس(ع) گوی سبقت را ربوده است و در میان عام و خاص زبانزد است و حتی بیشترین نذری برای وی است چون دارای رابطه ولایی بود.

وی ادامه داد: امروز انتساب‌ها پشیزی نمی‌ارزد مگر آنکه انتساب‌ها ولایی باشد، ما باید سرباز ولایت باشیم و با چهار شاخصه تقوا، اجتهاد، عفت و مقاومت می‌توانیم ولایت‌مدار و یار ولایت باشیم.

حجت‌السلام میرزایی با تاکید بر ویژگی مقاومت یادآور شد: این مهم در همه عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و غیره لازم و ضروری است چرا که رمز پیروزی، مقاومت است.

در مراسم گرامیداشت فعالان  عفاف و حجاب که به همت دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی برگزار شد از ورزشکاران پرچمدار حجاب خانم‌ها سمیه حیدری(نایب قهرمان جودوی جهان)، سکینه خدابنده لو(مربی تیم ملی تیراندازی) مه لقاجان بزرگ(قهرمان تیراندزی)  و خانواده شهدا، از جمله خانواده شهید ابراهیم هادی، شهیداحمداعطایی، شهیدمسعود عسگری، شهیدجواد تیموری و شهید عبدالصالح زارع تقدیر شد.

گفتنی است: مراسم گرامیداشت فعالان عفاف و حجاب با حضور رئیس دانشگاه گفتمان اسلامی، سیدمحمودرضوی(تهيه كننده) و حجت الاسلام هاشم فروزش (جانباز امربه معروف ونهی ازمنکر) در کهف الشهدا برگزارشد./816/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات