۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۲۹۶۶۸
آخوندي:

برخي از واحدهاي مسكن مهر به كميته امداد واگذار مي شود

وزير راه و شهرسازي در مورد واگذاري برخي از واحدهاي مسكن مهر به كميته امداد، گفت: در مسكن مهر يك سري واحدها موجود است كه مشتري ندارد و كميته امداد اعلام كرد كه ممكن است برخي از اين واحدها را نياز داشته باشند، ما در وزارت راه و شهرسازي تصميم گرفتيم كه هر واحدي مورد نياز اين سازمان است در اختيار آنها بگذاريم.
عباس آخوندی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، عباس آخوندی در حاشیه جلسه هيأت دولت در جمع خبرنگاران درباره موضوع احتمال واگذاری مسکن مهر به کمیته امداد، گفت: در مسكن مهر يك سري واحدها موجود است كه مشتري ندارد و كميته امداد اعلام كرد كه ممكن است برخي از اين واحدها را نياز داشته باشند.

وي ادامه داد: براساس موضوع مطرح شده از سوي كميته امداد ما در وزارت راه و شهرسازي تصميم گرفتيم كه هر واحدي مورد نياز اين سازمان است در اختيار آنها بگذاريم.

وزير راه و شهرسازي در مورد نقاط حادثه خیز بسیار در جاده‌های کشور، يادآور شد: يكي از اقدامات جاري ما در وزارت راه و شهرسازي رصد مرتب اين مسيرها است، از اين رو بخش هايي که احتمال تأمین مالی و انجام عملیات دارد به سرعت ترمیم می كنيم.

آخوندي تأكيد كرد: اين نكته قابل توجه است كه حوادث اخيري كه توسط وسايل و اتوبوس ها رخ داده است هیچ کدام در نقاط حادثه خیز جاده‌ها نبودند.

وي درباره موضوع صندوق پس‌انداز مسکن  نيز تصريح كرد: اين صندوق تا حدودي با استقبال مردم مواجه شده است و تا جايي كه بنده اطلاع دارم تا دو هفته پیش حدود ۲۶۰ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند.

آخوندی ابراز داشت: با توجه به اين موضوع میزان پروانه‌هایی که برای ساخت در بافت‌های حادثه خیز داده می شود رو به رشد است./٨١٦/۲۰۲/ح

ارسال نظرات