۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۵۲۶۴۸۸
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خبر داد؛

فعالیت ۳۰۰ مبلغ در شهرستان بروجرد به مناسبت ماه محرم

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد از اعزام مبلغان به مناطق شهری و روستایی استان به مناسبت ماه محرم خبر داد و گفت: در این راستا ۳۰۰ مبلغ همزمان با آغاز ماه محرم فعالیت تبلیغی خود را آغاز می کنند.
اعزام مبلغ

حجت‌ الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم مبلغان بومی و غیر بومی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان اعزام می شوند.

وی هدف از اعزام مبلغان در ایام محرم را تبیین فرهنگ عاشورا و نشر معارف اسلامی عنوان کرد و افزود: مبلغان با تلاش در جهت توسعه فرهنگ عاشورایی در پی بصیرت بخشی به جوانان اقدام می کنند.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد تبیین فرهنگ عاشورا را که مکتبی ماندگار است را از اهداف مهم مبلغان بیان کرد و گفت: برنامه‌های اجرایی در ماه محرم با حضور روحانیان به صورت قرآن‌ و مسجد محور برگزار می شود.

وی اظهار داشت: امید است در سایه فعالیت تبلیغی مبلغان بتوان گام های مؤثری در جهت احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر صورت گیرد و با این اقدام مهم جلوی گسترش آسیب های اجتماعی گرفته شود.

حجت الاسلام جعفرپور خاطرنشان کرد: پیش از آغاز ماه محرم 300 مبلغ خواهر و برادر در شهرستان بروجرد فعالیت تبلیغی خود را آغاز می کنند.

وی یادآور شد: مبلغان اعزامی در مساجد، هیأت های مذهبی، حسینه ها و مدارس شهری و روستایی استان فعالیت خود را آغاز می کنند و با بصیرت بخشی به نسل جوان جلوی هجمه های دشمنان گرفته شود.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد عنوان داشت: حضور مبلغان در برگزاری مراسم عزاداری حسینی در راستای برگزاری مجالس حسینی امری مهم در تبیین فرهنگ عاشورا و بیان دستاوردهای این واقعه عظیم نقش آفری است./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات