۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۵۲۶۱۶۳
امام جمعه همدان:

هدف دشمنان از بین بردن دین مردم است

آیت الله طه محمدی گفت: اگر دستگاه های اطلاعاتی ما فعال و قدرتمند نبودند ایران نیز امروز مانند سوریه و عراق درگیر جنگ بود.
طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان ظهر امروز آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با فعالان فرهنگی استان همدان با بیان اینکه در کشور ما هیچ گاه جنگ به پایان نرسیده است اذعان داشت: جنگ هنوز تمام نشده است چرا که دشمن در پشت مرزها و از هر چهار طرف مشغول تربیت نیروهای داعشی و عربده کشی است.

امام جمعه همدان با تشکر از فعالیت های شبانه روزی نیروهای اطلاعاتی گفت: اگر دستگاه های اطلاعاتی ما فعال و قدرتمند نبودند ایران نیز امروز مانند سوریه و عراق درگیر جنگ بود.

وی ادامه داد: امروز ما به شدت درگیر جنگ هستیم، هم جنگ فیزیکی و هم جنگ نرم، اما دشمنان از توانمندی های شما می ترسند که مستقیما وارد میدان نمی شوند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان دفاع را از واجبات دین اسلام بر شمرد و گفت: دشمنان اسلام با این هدف در حال جنگ هستند که دین شما را از بین ببرند و از شما بگیرند.

آیت الله محمدی به کنایه های موجود نیز اشاره ای کرد و گفت: بعضی افراد که مرد میدان دفاع نیستند حرفهایی میزنند که امروز نیازی به دفاع کردن مخصوصا در کشورهای دیگر نداریم./۹۷۹/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات