۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۵۲۵۸۲۰
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب:

خرید هر کالای ایرانی به منزله لبیک به ندای رهبر است

مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب گفت: خرید هر کالای ایرانی یعنی لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، زیرا رهبری بارها مساله عدم وابستگی به غرب را مطرح کرده است.
حجت الاسلام کرمی نیا

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: خرید کالای ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی نشانه توجه به اقتصاد مقاومتی بوده و اقتصاد کشور را در مقابل تحریم ها واکسینه می کند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: وابستگی به غرب اقتصاد مملکت را نابود کرده و آمار بیکاری در کشور را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

وی در ادامه بیان داشت: خرید کالای ایرانی به منزله اعتماد به نسل جوان کشور و افزایش اعتماد به نفس تولیدکنندگان داخلی است.

حجت الاسلام کرمی نیا اظهار داشت: خرید هر کالای ایرانی یعنی لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، زیرا رهبری بارها مساله عدم وابستگی به غرب را مطرح کرده است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب مطرح کرد: باید فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در جامعه ترویج شود زیرا تا زمانی که خرید کالای ایرانی در اولویت قرار نگیرد، خودباوری در میان تولیدکنندگان داخلی به وجود نمی آید.

وی عنوان داشت: سر دادن شعار حمایت از تولید داخلی کافی نیست بلکه باید در عمل مدافع و حامی تولیدکنندگان بود.

حجت الاسلام کرمی نیا با اشاره به نزدیکی سال تحصیلی جدید یادآور شد: باید از سنین کودکی، فرزندان خود را با اهمیت حمایت از کالاهای داخلی آشنا ساخت.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب تاکید کرد: حل معضلاتی همچون بیکاری تنها با تحقق اقتصاد مقاومتی امکان پذیر است، باید مردم و مسؤولان با جدیت اهداف اقتصاد مقاومتی را محقق سازند تا به تدریج اقتصاد کشور در مقابل تحریم ها مقاوم شده و تحت تاثیر فشارهای اقتصادی مستکبران قرار نگیرد./۸۵۷۱/ت302/ب1

ارسال نظرات