۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۲۱۲۲۴

نگاهی به آثار تازه منتشر شده بوستان کتاب

چاپ اول کتاب های مسلمانان و تمدن غرب و جلد دهم اندیشه سیاسی ـ تربیتی علوی در نامه‌های نهج‌البلاغه، و چاپ های چهاردهم و شانزدهم کتاب های شرح خطبه حضرت زهرا(س) و نگاهى دوباره به روشها و فنون تدریس از آثار تازه منتشر شده بوستان کتاب هستند.
بوستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا چاپ اول کتاب های مسلمانان و تمدن غرب و جلد دهم اندیشه سیاسی ـ تربیتی علوی در نامه‌های نهج‌البلاغه، و چاپ های  چهاردهم  و شانزدهم کتاب های شرح خطبه حضرت زهرا(س) و نگاهى دوباره به روشها و فنون تدریس از آثار تازه منتشر شده بوستان کتاب هستند.

 مسلمانان و تمدن غرب:

 به گزارش روابط عمومی مؤسسه بوستان کتاب، جدیدترین اثر بوستان کتاب با عنوان مسلمانان و غرب منتشر و روانه بازار نشر شد.

مسئول روابط عمومی بوستان کتاب ضمن اعلام این خبر گفت: این کتاب، جدیدترین اثر مؤسسه بوستان کتاب در موضوع مسلمانان و تمدن غرب است که به همین نام و با قلم آیت الله ابراهیم امینی ترجمه شده است.

مهدی محدثی در معرفی این اثر تصریح کرد: مسلمانان و تمدن غرب، ترجمه کتاب «نحن و الحضاره الغربیه» تألیف ابوالاعلی مودودی است که از جمله متفکران اهل سنت و از چهره های روشن فکر و تأثیرگذار جهان اسلام است و بیش از 140 کتاب در زمینه های دینی، علمی، عقیدتی و انقلابی نگاشته و آیت الله ابراهیم امینی کتاب یادشده را با قلمی روان به فارسی برگردانده است.

وی همچنین افزود: تمدن غرب مقوله ای است که اندیشوران مسلمان مواضع گوناگونی در قبال آن داشته اند؛ برخی آن را مخرب دانسته و طرد کرده اند؛ برخی نیز مفید شمرده و تسلیم محض شده اند، اما دسته سومی هم هستند که با تسلط بر فرهنگ و منابع دینی و اشراف بر سابقه کهن تمدن اسلامی، به تعامل هوشمندانه بر اساس چارچوب خاصی اعتقاد دارند. این کتاب کوشیده تا ضعف های تمدن غرب را به تصویر بکشد و راهکارهایی برای بازگشت به تمدن اصیل اسلامی ارائه دهد.

محدثی ادامه داد: مباحث این کتاب در 16 فصل تنظیم شده که برخی از عناوین این فصل ها عبارتند از: بردگی فکری مسلمانان و علل آن، فرق بین شریعت آسمانی و قوانین بشری، خودکشی تمدن غرب، فریبکاری روش عقلی، پیشاهنگان نهضت های ضد دینی، درد و درمان و ... . کتاب­دوستان جهت تهیه و مطالعه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن 7 ـ 37742155 ـ 025 تماس بگیرند یا به سایت www.bustaneketab.com مراجعه کرده؛ با خرید اینترنتی از تخفیف ویژه برخوردار گردند.

این اثر در قطع وزیری، 256 صفحه و شمارگان 1100 نسخه به تازگی چاپ شده و با قیمت 18500تومان در کلیه شعبه های بوستان کتاب در قم، اصفهان، تهران و مشهد عرضه می گردد.

اندیشه سیاسی ـ تربیتی علوی در نامه‌های نهج‌البلاغه، جلد دهم

نهج‏البلاغه، اقيانوسِ موج‏خيزى است كه گوهرهاى فراوانى از علم و معرفت را در خود، نهفته دارد؛ از آن جمله، تربيت و سياست است كه در اين كتاب، به وفور به چشم مى‏خورد؛ همان چيزى كه در هميشهٔ روزگار، دو ركن مهم جامعه بشرى بوده و هست. مجموعهٔ حاضر بررسی اندیشه سیاسی ـ تربيتىِ علوى در نامه‏ها و کلمات قصار نهج‏البلاغه است که به تفصيل تحلیل و نگارش شده است.

انتشارات بوستان چاپ اول جلد دهم کتاب اندیشه سیاسی ـ تربیتی علوی در نامه‌های نهج‌البلاغه نوشته آیت الله احمد بهشتی را

در قطع کتاب وزیری در سال 1396 به قیمت  ۴٧٠٠٠٠ ریال منتشر کرده است.

شرح خطبه حضرت زهرا(س)

تأمل و اندیشه در گفتار حضرت زهرا(س ) ما را به حقایقى رهنمون مى سازد که مطالعهء هیچ کتابى آن را به دست نمى دهد، حقایقى ، چون بر حق بودن این خاندان ، پایمال شدن حق و حقوق ایشان ، سکوت سنگین و دردآور بعضى اصحاب در قبال این عزیزان و... .

شرح خطبهء حضرت زهرا(س ) عنوان اثرى است که با موشکافى و باریک شدن در سخنان آن حضرت نشان دقایقى مى باشد که در روشن کردن حقانیت این خاندان نقش بسزایى دارد، دقایقى که بسیارى از روى بغض و کینه آن را ندیده گرفته اند

انتشارات بوستان کتاب چاپ چهاردهم کتاب شرح خطبه حضرت زهرا(س) نوشته آیت الله سیدعزالدین حسینی زنجانی را به قیمت ٣۶٠٠٠٠ ریال  منتشر کرده است.

نگاهى دوباره به روشها و فنون تدریس

نگاهى دوباره به روشها و فنون تدریس همگام با پیشرفت و دگرگونىِ علوم، فنون و روش‏ها و پیچیده شدن جوامع، نیازهاى فردى و اجتماعى هم وسیع‏تر مى‏شود. ارضاى این نیازهاى تو در تو، به علوم و فنون متناسب نیاز دارد و کسب علوم و فنونِ پیچیده هم در پرتو روش‏هاى آموزشى جدید و کارآمد، امکان‏پذیر است. در این اثر، تلاش شده تا در پنج فصل و از زوایاى گوناگون و با نگرشى همه جانبه، نگاهى دوباره به روش‏ها و فنون تدریس افکنده شود.

انتشارات بوستان کتاب چاپ شانزدهم کتاب نگاهى دوباره به روشها و فنون تدریس نوشته دكتر حسین خنیفر را به قیمت ١۴٠٠٠٠ ریال  منتشر کرده است./925/ن603/ش

 

ارسال نظرات