۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۵۲۰۱۶۵
در استانداری قم؛

برنامه‌های استانداری قم در هفته دولت تشریح شد

مدیر کل روابط عمومی استاندار قم در نشست‌خبری که به مناسبت هفته دولت در استانداری قم برگزار شد، به تشریح برنامه‌های استانداری قم در هفته دولت پرداخت.
سید رضا علیزاده طباطبایی سید رضا علیزاده طباطبایی استاندار قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید رضا عليزاده طباطبایی، مدیر کل روابط عمومی استاندار قم، ‌امروز در نشست‌خبری که به مناسبت هفته دولت در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، به تشریح برنامه‌های استانداری قم در هفته دولت پرداخت و اظهار داشت:‌ از زمان تصدی استانداری توسط سید مهدی صادقی، این جلسه پنجمین نشست خبری وی به شمار می‌آید.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم با اشاره به این که اولین هفته پس از استقرار دولت دوازدهم مصادف با هفته دولت شده است، گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص نامگذاری سال 96، شعار دولت برای این هفته «تدبیر و امید برای تولید و اشتغال» انتخاب شده است.

وی افزود: دولت چنین شعاری را برای هفته دولت نامگذاری کرده است تا بیش از سال‌های گذشته در خدمت مردم بوده و در زمینه تولید، اشتغال و اقتصادی مقاومتی اقدامات قابل توجهی انجام دهد.

برنامه‌های هفته دولت استاندار قم

طباطبایی با بیان این که در هفته دولت برنامه‌های مختلف و متنوعی در سطح استان قم برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: اولین برنامه استاندار قم پس از نشست صمیمی با اصحاب رسانه، حضور در حرم حضرت معصومه(س) خواهد بود تا به همراه اعضای شورای اداری مراسم خطبه‌خوانی را در این حرم برگزار نمایند.

 وی با بیان این که حضور در گلزار شهدا و غبارروبی از دیگر برنامه‌های هفته دولت استاندار است، خاطرنشان کرد: استاندار و معاونین پس از غبارروبی گلزار شهدا با حضور در منازل شهدای کارمند از خانواده این شهدا تجلیل خواهند کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه را از جمله برنامه‌های مهم استاندار در هفته دولت برشمرد و افزود: صادقی، جمعه شب با حضور در یکی از مساجد شهر به گفت‌و‌گوی نزدیک و بدون واسطه با مردم و بررسی مشکلات آنها خواهد پرداخت.

وی اظهار داشت: از روز شنبه هفته آینده تا چهارشنبه همان هفته بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که توسط معاونین انجام شده است، استاندار در نقاط مختلف استان قم به ویژه در مرکز بخش‌‌ و روستاها حضور یافته و اقدام به افتتاح پروژه‌ها خواهد کرد.

طباطبایی ابراز داشت: پروژه نوسازی توسعه مدارس، پروژه‌های حوزه آب و شرکت آبفای استان، پروژه‌های کشاورزی، صنعتی و حمل و نقل و پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی از دیگر پروژه‌هایی است که استاندار قم در هفته دولت آنها را افتتاح خواهد کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اواخر هفته آینده به قم سفر خواهد کرد

وی تصریح کرد: بر اساس ابلاغیه‌ای که از سوی هیأت دولت ارسال شده است، هر یک از وزراء با حضور در یکی از استان‌ها گزارشی از عملکرد دولت یازدهم ارایه و برنامه‌هایی که دولت دوازدهم در دستور کار خود دارد، تشریح خواهند کرد از این رو سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اواخر هفته آینده به قم سفر خواهد کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم ادامه داد: وزیر فرهنگ و ارسال اسلامی از روز چهارشنبه تا پنج‌شنبه در قم خواهد بود و در این مدت برنامه‌های متنوعی خواهد داشت که برگزاری نشست خبری با مدیران و سردبیران خبرگزاری‌های استان قم برای رسیدگی به مشکلات رسانه‌ها از جمله این برنامه‌ها است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سید مهدی صادقی، استاندار قم امشب ساعت 21:30 با حضور در شبکه استانی نور توسط برنامه پلاک 16 با مردم گفت‌و‌گو کرده و به سوالات پیامکی پاسخ خواهد داد./878/ ۲۰۲/ص

اکتای بهمنی
ارسال نظرات