۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۵۱۸۷۷۵
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی:

پیام زیارت، عشق به اهل بیت و مظهر انسجام و وحدت است

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی پیام زیارت امام رضا(ع) را عشق به اهل بیت عصمت و طهارت و مظهر انسجام و وحدت دانست و گفت: امروزه عشق و محبت به خاندان عصمت و طهارت در میان همه دل ها جا گرفته است.
حجت الاسلام سید جلال حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام سید جلال حسینی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی عصر امروز در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی و درجمع کاروانیان زیارتی شهرهای تربت جام، تایباد و طلاب حوزه علمیه قم، گفت: 23 ذی قعده به روایتی روز شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و روز زیارتی این امام بزرگوار است.

وی با بیان اینکه بارگاه نورانی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) از ابتدای امروز ملجأ حدود صدها هزار عاشق و ولایتمداری است که به نیت زیارت آن حضرت به این بارگاه منور تشرف پیدا می کنند، اظهار داشت: امروز حرم مطهر امام رضا (ع) نماد و جلوه ای از یکپارچگی، انسجام و عشق وافر به این حضرت و خاندان عصمت و طهارت است.

حجت الاسلام حسینی در ادامه پیام زیارت امام رضا (ع) و روز دحو الارض (25 ذی قعده) را عشق به اهل بیت عصمت و طهارت و مظهر انسجام و وحدت دانست و ادامه داد: امروزه عشق و محبت به خاندان عصمت و طهارت در میان همه دل ها و جان ها جا گرفته و با وجود همه توطئه ها و هجمه هایی که علیه امت اسلامی برای اختلاف و تفرقه می شود دیده می شود که در چنین مناسبت هایی اهل تشیع و تسنن در کنار یکدیگر جهت عرض ارادت به ساحت مقدس امام رضا (ع) مشرف می شوند./859/پ203/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
روز واقعه:25 ذی القعده
روز بیست و پنجم ماه ذوالقعده به نام دحو الارض شناخته می شود. بر اساس روایات در چنین روزی اولین خشکی های زمین که به طور کامل زیر آب بود در محل کعبه نمایان شد. در آداب اسلامی این روز بسیار پرفضیلت دانسته شده و دعا و عبادات خاصی برای آن بیان شده است.
0
0