۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۵۱۷۴۶۰
امام جمعه موقت خرم آباد:

مدیریت جهادی سرلوحه کار مدیران قرار گیرد

امام جمعه موقت خرم آباد با تأکید بر ضرورت فعالیت مدیران انقلابی برای توسعه کشور، گفت: مدیریت جهادی باید سرلوحه کار این افراد قرار گیرد تا شاهد رونق اقتصادی، رفع مشکلات معیشتی و ریشه کن کردن فقر در جامعه باشیم.
امام جمعه موقت خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امام جمعه موقت خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز جنگ 33 روزه رژیم اشغالگر قدس در برابر فلسطین گفت: رژیم اشغالگر قدس پس از تمام شدن جنگ با شکست خفت بار در برابر فلسطین رو به رو شد.

وی با اشاره به پیروزی فلسطین عنوان داشت: ایستادگی همراه با ایمان تنها راه پیروزی جیهه مقاومت در مقابل زورگویان بود.

امام جمعه موقت خرم آباد سالروز بازگشت افتخار آفرین آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود: آزادگان ما جزء بهترین های انقلاب اسلامی هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: آزادگان از اصحاب پس از انقلاب بوده و عده ای از آنان بیش از هشت سال در زندان‌های بعث عراق زندانی بودند.

رهبری نقشه راه دولت را ترسیم کرده است

حجت الاسلام متقی نیا با تأکید بر ضرورت عمل دولت براساس برنامه ششم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: رهبری نقشه راه دولت را ترسیم کرده است و باید دولتمردان به آن عمل کنند.

وی عنوان کرد: مدیران برای رفع نیازهای مردم و نقش آفرینی در عرصه خدمت به مردم باید بین این قشر بروند و با نیازهای آنان از نزدیک آشنا شوند.

امام جمعه موقت خرم آباد ریشه کن کردن فقر و فساد در جامعه را نیازمند مدیریت جهادی مدیران در دولت عنوان کرد و گفت: مدیران جهادی باید دغدغه شان انجام دستورات رهبری باشد.

اقدامات برخی نمایندگان مجلس در شأن مجلس و انقلاب نیست

وی در ادامه با اشاره به سلفی گرفتن نمایندگان در مجلس عنوان داشت: این قشر باید از مردم عذرخواهی کنند چراکه بحثی که در جایگاه مجلس اتفاق افتاد، در شأن، مقام و منزلت مجلس و انقلاب اسلامی نبود.

حجت الاسلام متقی نیا با بیان اینکه افتخار آفرینی برای نمایندگان مجلس حضور بین مردم محروم و رفع مشکلات آنان است، ادامه داد: مجلسی که باید نماد تفکر انقلابی و انقلابی گری باشد، نمایندگان آن نباید با یک مهمان عکس بگیرند بلکه از فعالیت خود برای رفع مشکلات محرومان عکس بگیرند که مایه افتخار باشد.

احیای صنایع کوچک و متوسط مطالبه رهبری و مردم است

وی به روز حمایت از صنایع کوچک و متوسط اشاره و خاطرنشان کرد: احیا این صنایع مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب و مردم می باشد که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه احیا شدن واحدهای صنعتی مربوط به مدیریت مدیران است، گفت: احیای این واحدهای تولیدی می توانند در رفع مشکلات اشتغال، رکود، فقر زدایی و اقتصاد کشور نقش آفرین باشد./9459/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات