۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۵۱۱۷۲۴
در مراسم افتتاحیه مسکن طلاب حوزه علمیه خراسان مطرح شد؛

قول ساخت مسجد به ساکنین شهرک مهرگان از سوی مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه قول ساخت مسجد و استاندار خراسان رضوی قول ساخت درمانگاه را به ساکنین شهرک مهرگان دادند.
مسجد طراز اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام حسین حائری، مدیرمرکز خدمات حوزه علمیه خراسان در مراسم افتتاحیه مسکن طلاب حوزه علمیه خراسان که با حضور جمعی از مسؤولان حوزوی و استانی شامگاه شنبه 24 تیر در شهرک مهرگان برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از حضور مسؤولان و خیر مقدم به آنان، گفت: خدا را شاکریم که در جشن شادمانی و خوشحالی خانواده هایی که نعمت آسایش و خانه داری را می چشند، حضور داریم.

وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی نسبت به پیگیری های معاون مسکن حوزه های علمیه که با پیوستن به این مرکز سبب تحولات شگرف در امرخدمات به طلاب در کشور شده اند، اظهار کرد: ما در استان خراسان با پیروی از سیاستگذاری های مرکز خدمات حوزه های علمیه پل ارتباطی بین مسکن سازان بوده ایم.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان با اشاره به این مطلب که از مهمترین دغدغه های ما در زندگی مسکن است، تصریح کرد: در واقع شرایطی در حال حاضر فراهم شده است که طلاب در این شهرک با آورده 15 میلیون تومانی صاحب مسکن شده اند.

وی با بیان اینکه با افتتاح مسکن طلاب حوزه علمیه خوشبختانه این دغدغه مهم از سوی مرکز خدمات حوزه علمیه برطرف شد، اظهار کرد: در واقع این برطرف سازی دغدغه های طلاب، تلاشی در جهت هر چه بهتر ارائه خدمات فرهنگی آنان به ساکنین این مناطق است.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور جمعی از اهالی برگزار شد، ساکنین شهرک مهرگان فاز دوم به بیان مشکلات و دغدغه های خود در زمینه نبود مسجد، درمانگاه، مدرسه و امکانت رفاهی و تفریحی پرداختند که حجت الاسلام والمسلمین ربانی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه قول ساخت مسجد و علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی قول ساخت درمانگاه را به ساکنین دادند./934/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات