۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۳
کد خبر: ۵۰۹۲۳۵
استاندار قم خواستار شد؛

پيوست فرهنگي برنامه هاي اوقات فراغت تدوين شود

استاندار قم با اشاره به ضرورت تلاش مسؤولان براي حفظ فرهنگ اصيل اسلامي و جلوگيري از تاثيرپذيري فرهنگي در جامعه خواستار تدوین پيوست فرهنگي برنامه هاي اوقات فراغت شد.
صادقی استاندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومي استانداري قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان استان قم طي سخناني ضمن تبريك هفته قوه قضائيه اظهار داشت: اوقات فراغت يك مسأله ي مستمر است و نبايد نگاه گذرا به اين مسأله داشت.
استاندار قم با اشاره به ضرورت پرداختن به مباحث كارشناسي در جلسات تخصصي افزود: برنامه ي جامع و فراگير در ابعاد مختلف مورد بررسي قرار گرفته و نتايج بحث هاي كارشناسي در جلسات ستاد مطرح شود.
وي با بيان اينكه توانمندسازي كودكان و نوجوانان از مهمترين اهداف برنامه هاي اوقات فراغت است گفت: اگر اين هدف حاصل نشود تلاش دستگاه هاي دولتي بي نتيجه تلقي مي گردد.
صادقي با اشاره به ضرورت گنجاندن مباحث فرهنگي در برنامه هاي اوقات فراغت افزود: در شرايط حاضر هرگونه اقدام فرهنگي در راستاي مقابله با تاثيرپذيري فرهنگي حائز اهميت است.
استاندار قم همچنين به برنامه هاي دولت براي توسعه ي فضاهاي ورزشي و تفريحي اشاره و خاطرنشان كرد: سرمايه گذاري در اين بخش داراي نتايج بلندمدت بوده و مديران بايد اهتمام جدي به آن داشته باشند.
نماينده عالي دولت در استان در پايان اظهار داشت: حضور مديران در جلسات ستاد نشان از توجه و دغدغه مندي آنان به حل مشكلات استان دارد و بايستي نگاه جدي به اين مهم داشته باشند.
حسن عابدي مدير كل ورزش و جوانان استان قم نيز در اين جلسه گزارشي از برنامه هاي دستگاه هاي ذيل ستاد ساماندهي امور جوانان براي اوقات فراغت جوانان قمي در تابستان امسال ارائه داد.
وي با اشاره به ظرفيت ها و امكانات دستگاه هاي اجرايي استان قم گفت: اميدواريم با تعامل و هم افزايي دستگاه ها شاهد استفاده از اين امكانات در جهت غني سازي اوقات فراغت جوانان قمي باشيم./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات