۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۵۰۹۱۸۱
حجت الاسلام دشتکی:

تقویت باورهای دینی سبب افزایش اقتدار نظام اسلامی است

حجت الاسلام دشتکی گفت: تقویت باورهای دینی سبب افزایش اقتدار نظام اسلامی و سبب خوف دشمنان اسلام و انقلاب می شود، از این رو باید مبلغان و مردم برای این مسأله و ترویج شعائر الهی بکوشند.
دشتکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی دشتکی، مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان ظهر امروز در جلسه شئون فرهنگی استان در تبلیغات اسلامی همدان، بیان داشت: باورهای دینی و تعظیم شعائر الهی استوانه های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه افزود: تقویت باورهای دینی سبب افزایش اقتدار نظام اسلامی و سبب خوف دشمنان اسلام و انقلاب می شود، از این رو باید مبلغان و مردم برای این مسأله و ترویج شعائر الهی بکوشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به فعالیت های مبلغان در ماه مبارک رمضان در استان همدان، اظهار داشت: اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان برابر با 90 درصد مساجد و مراکز تبلیغی استان صورت گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: امسال در ماه مبارک رمضان شاهد برنامه های معنوی خوبی همچون حضور پرشور مردم در مراسم لیالی قدر و همچنین محافل و مجالس قرآنی در استان بودیم.

حجت الاسلام دشتکی گفت: اجرای طرح مبتکرانه سلامت اجتماعی در استان همدان با محوریت شورای فرهنگی محلات آثار و نتایج خوبی را داشته است.

وی در ادامه با اشاره به نحوه اجرای طرح سلامت اجتماعی، ابراز داشت: در این طرح شورای فرهنگی محلات ساختار اصلی و تشکیلاتی را داشته و در راستای کاهش مشکلات و ارتقای سطح فرهنگی تلاش می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه مراسم شهادت امام صادق(ع) یکی از شعائر بزرگ الهی است، گفت: مساجد، هیئات مذهبی و مراکز فرهنگی باید مراسم شهادت امام صادق(ع) را به خوبی برگزار کنند.

وی در پایان بیان داشت: یکی از برنامه هایی که مبلغان و مراکز فرهنگی استان باید عهده دار شوند اجرای طرح ترویج سبک زندگی اسلامی از دیدگاه رییس مکتب تشیع حضرت امام صادق(ع) است./۹۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات