۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۵۰۷۳۳۳
امام جمعه همدان:

امروز آل سعود جانشین رژیم صهیونیستی شده است

آیت الله طه محمدی گفت: امروز اسرائیل واقعی آل سعود است، چرا که با حمایت های خود در غیر مسلمانان را بر مسلمان جری کرده است و نفاق و اختلاف را در میان مسلمانان رواج داده است.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درهمدان، آیت‌ الله غیاث‌ الدین طه‌ محمدی امام جمعه همدان در خطبه های امروز نماز جمعه همدان با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار داشت: روز قدس روز خشم امت بزرگ اسلام نسبت به استکبار و رژیم صهیونیستی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز نماز جمعه و راهپیمایی روز قدس یادگاری به جا مانده از امام راحل است و همه این مسائل از برکت وجود امام راحل نشات می گیرد.

امام جمعه همدان در ادماه ابراز داشت: امروز در بیش از ۹۰۰ نقطه در کشور راهپیمایی و در بیش از ۸۰۰ نقط هاز ایران اسلامی نماز جمعه برگزار می شود و این یک موفقیت بزرگ و نعمت وسیع برای نظام اسلامی است.

وی با بیان این که امروز استکبار ستیزی در دنیا ترویج یافته همگان باید این روحیه را در خود تقویت کنند گفت: امروز روحیه استکبار ستیزی در جهان قوت گرفته است و به گفتمان بزرگ مبدل شده که این هم از برکات امام راحل است.

آیت الله طه محمدی ابراز داشت: اگر امروز رشادت های مدافعان حرم نبود، جنگ در میان شهرها و خانه های ما جریان داشت و باید همواره قدردان امنیت و امنیت سازان نظام اسلامی باشیم.

وی افزود: امروز اسرائیل واقعی آل سعود است، چرا که با حمایت های خود در غیر مسلمانان را بر مسلمان جری کرده است و نفاق و اختلاف را در میان مسلمانان رواج داده است.

امام جمعه همدان با اشاره به موشک باران دیرالزور به وسیله سپاه اظهار داشت: ضربه تعیین کننده سپاه پاسداران به تکفیری ها پیامی مستقیم برای ترامپ و آل سعود بود که دست از یاوه گویی و رجز خوانی بردارند.

وی در پایان دفاع از حق را امری مهم و ضروری در اسلام توصیف کرد و گفت: در مبانی اسلام آمده است که کسی که برای احقاق حق خود تلاش نکند منفور است و باد برای استیفای حق انسان تمام تلاش خود را به کار گیرد./۹۷۹/۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات